شناسهٔ خبر: 66447027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور

دیدار دو تیم تراکتور و استقلال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دو تیم تراکتور و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور با این تک امتیاز خانگی 41 امتیازی شد تا همچنان تیم چهارم جدول باشد. استقلال نیز اگر چه در صدرجدول به امتیاز 54 رسید اما اختلاف 2 امتیازی با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، موقعیت این تیم در صدرجدول را متزلزل کرد.

داور: پیام حیدری

کمک‌ها: فرهاد فرهادپور - علیرضا مرادی

کارت زرد: مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی از

تراکتور / مهرداد محمدی و زبیر نیک نفس از استقلال

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب تراکتور

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد(4+90 سجاد عاشوری)، رحمان جعفری(77-مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری(64-امیرحسین حسین زاده)

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب استقلال

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی(4+90 میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهرداد محمدی(82-پیمان بابایی)، آرش رضاوند(88-امید حامدی‌فر)، جلال‌الدین ماشاریپوف(4+90 جعفر سلمانی) و گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

لحظات حساس

دقیقه 7: نفوذ خوب مهرداد محمدی به محوطه جریمه تراکتور با شوت خطرناک این بازیکن همراه شد اما پورحمیدی با واکنش خود اجازه باز شدن دروازه تیم میزبان را نداد.

دقیقه 18: شوت رحمان جعفری در محوطه جریمه استقلال با اختلاف کم از کنار دروازه خالدآبادی به بیرون رفت.

دقیقه 30: ارسال خطرناک روی دروازه استقلال را جلالی با ضربه سر راهی کرنر کرد و در ادامه نیز ارسال خطرناک از روی نقطه کرنر را خالدآبادی روی خط دروازه جمع کرد.
نیمه دوم

دقیقه 50: فرار عالی مهرداد محمدی از شجاع خلیل زاده و نفوذ او به محوطه جریمه تراکتور، آبی‌ها را صاحب موقعیت خوبی کرد اما تعلل مهاجم استقلال سبب از دست رفتن این فرصت شد. در این صحنه استقلالی‌ها به خاطر برخورد مدافع تراکتور با محمدی، اعتقاد به پنالتی داشتند.

دقیقه 63: روزبه چشمی پا به توپ وارد محوطه جریمه تراکتور شد اما ارسال او نصیب هیچ آبی پوشی نشد تا توپ از محوطه جریمه تیم میزبان خارج شود.

دقیقه 65: ارسال دقیق مهدی شیری روی محوطه جریمه استقلال با ضربه سر خطرناک حسین زاده همراه شد اما توپ با اختلاف کم از کنار دروازه خالدآبادی به بیرون رفت.

دقیقه 70: استقلال در کنار محوطه جریمه تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. شوت خطرناک مهرداد محمدی از روی این ضربه ایستگاهی پس از برخورد به تیر افقی دروازه، به بیرون رفت.

دقیقه 75: شوت گوستاوو از پشت محوطه جریمه استقلال خالدآبادی در آغوش گرفت.

دقیقه 78: شوت بی دقت مهدی شیری در محوطه جریمه استقلال، با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 80: شوت عبدی پس از برخورد به مرادمند در محوطه جریمه استقلال بلاک شد و در ادامه ارسال ریکاردو روی توپ برگشتی را خالدآبادی در صحنه‌ای خطرناک جمع کرد تا بازیکن تراکتور نتواند از این فرصت استفاده کند.

دقیقه 90: شوت عبدی در محوطه جریمه استقلال را مدافع آبی پوش برگشت داد.

دقیقه 1+90: امرحسین حسین زاده با نفوذ به محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت خوب شوت زنی شد اما تعلل او باعث شد با بازگشت مدافعان تیم مهمان، این موقعیت از دست برود.

نظر شما