شناسهٔ خبر: 66686200 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

استقلال با ۱۲ یا ۱۳ بازیکن فرقی نمی‌کند؛ نکو به دنبال قهرمانی است 

استقلالی در حالی مصاف با فولاد را با نتیجه یک بر صفر به سود خود پایان برد که بسیاری از بازیکنان اصلی اش را در اختیار نداشت. 

صاحب‌خبر -

در مصاف استقلال – فولاد جواد نکونام بار دیگر در خط دفاعی با کمبود مهره مواجه شد تا جایی که مجبور شد از امید حامدی فر در پست مدافع راست استفاده کند. صالح حردانی  و روزبه چشمی به دلیل محرومیت در این بازی غایب بودند و محمد حسین مرادمند و آرمین سهرابیان دیگر مهره های خط دفاعی استقلال هم مصدوم هستند و حضورشان درترکیب استقلال در هفته های آتی لیگ برتر نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

جواد نکونام و استقلال از ابتدای فصل به کمبود بازیکن عادت کرده اند. کوین یامگا و مهدی مهدی پور که در اسکواد استقلال جز مهره های کلیدی به حساب می آمدند به دلیل مصدومیت هفته هاست برای استقلال بازی نمی کند. اما جواد نکونام و استقلال هیچ گاه عقب نکشیدند. سرمربی تیم استقلال از ابتدای بازی ها هیچ گاه قول قهرمانی نداد اما همواره می گفت برای خوشحالی تماشاگران استقلال از هیچ تلاشی فروگذارنخواهد کرد. 

کمبود بازیکن در ترکیب استقلال برای جواد نکونام چیز تازه ای نیست و به نظر می رسد در هفته های آتی اگر باز هم به ترکیب محرومان ومصدومان استقلال اضافه شود، باز هم این مربی و شاگردانش برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر تلاش خواهند کرد. به زعم خیلی ها اگر استقلال با توجه به کمبودها این فصل قهرمان لیگ برتر شود، دست به کار بزرگی زده است.

بیشتر بخوانید: شانس بالای قهرمانی پرسپولیس در ۳ هفته آخر به یک دلیل خاص

نظر شما