شناسهٔ خبر: 66444109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورود قاعده مند دولت به اربعین ارایه خدمات را تسهیل کرده است

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه گره خوردن خدمت به نام اربعین و سیدالشهدا توفیقی است که باید قدر آن را بدانیم، گفت: ورود قاعده مند دولت به موضوع اربعین، ارایه خدمات را در این حوزه تسهیل کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عباس کاظمی روز چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد اربعین استان تصریح کرد: بیش از یک دهه است که شاهد انسجام مدیریتی و ظرفیت‌های مردمی در حوزه اربعین هستیم، این انسجام سال به سال در حال افزایش بوده و ما نیز در استان با تکیه بر تجارب خود این مسیر را با قدرت بیشتری دنبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین اقدامات خوبی در حوزه خدمات رسانی در ایام اربعین شکل گرفته که می‌توان به ارایه خدمات حمل و نقل، توزیع یک میلیون بطری آب معدنی، تامین کولرهای مورد نیاز مواکب اشاره کرد، در سال جاری نیز باید نیازهای حوزه‌ آموزش، امنیت و فرهنگی احصا و مطالعات لازم نیز صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه کارهای گذشته را باید استمرار و در عین حال خدمات را نیز گسترش داد، یادآور شد: با مرور تجربه‌های گذشته می توان اقدامات بهتری ارایه کرد، چندین گلوگاه در حوزه اربعین وجود دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد که مهمترین آن مساله گذرنامه است.

وی ادامه داد: البته سال گذشته و با برنامه ریزی درست فراجا با کمترین اعتراض در حوزه گذرنامه در سطح کشور مواجه بودیم و در استان عملکرد خوبی داشتیم، امسال نیز باید تلاش کنیم که این هماهنگی و برنامه ریزی صورت بگیرد و اعتراض ها نیز به حداقل ممکن برسد.

این مسوول خاطرنشان کرد: گلوگاه بعدی موضوع حمل و نقل است که باید برروی این مساله تا مرز تمرکز کنیم، در این بخش می توان از ظرفیت های مردمی استفاده کرد تا خدمات کامل تری ارایه دهیم و فشار کمتری به ناوگان حمل و نقل جاده ای وارد شود.

کاظمی اضافه کرد: در این مدت باقیمانده باید کمیته های ستاد اربعین به سرعت تشکیل و احکام اعضای آن صادر شود تا به نحو احسن اقدامات مورد نیاز پیگیری شود.

نظر شما