شناسهٔ خبر: 66793988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی انسانی خستگی‌ناپذیر بود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید بر لزوم نشر مدیریت جهادی، گفت: در سفر به مازندران دیدیم که خستگی ناپذیر بود و وقت خود را صرف مردم می‌کرد.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله محمدباقر لائینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی شخصیتی محبوب، با سواد و فاضل بود.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی انسانی بود که از نظر تقوا و عشق به اهل بیت بسیار با ارادت، با تقوا و با دیانت بودند.

عضو خبرگان رهبری در مازندران با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی به خادم الرضا بودن افتخار می‌کرد، تصریح کرد: ایشان به رهبری اعلام کرده بودند افتخار خادم‌الرضا بودن را با چیزی عوض نمی‌کنم.

لائینی افزود: آیت‌الله رئیسی وقتی وارد عرصه خدمت شد در ریاست جمهوری، قوه قضائیه و تولیت نشان داد انسانی خستگی‌ناپذیر است و برای او ساعت و زمان مطرح نبود و در سفر به مازندران دیدیم از صبح اول وقت مداوم دیدار و جلسه داشت و بازدید از شهر و روستا و کارخانجات داشتند و استراحت نکردند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با وزرا داشتیم تاکید کردند کار مردم را راه بیندازید و گفتند کار در نیمه شب هم باشد برای رفع آن جلسه می‌گذارم.

امام جمعه ساری عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی روحیه خدمتگزاری داشت و روز جمعه و تعطیلی نمی‌شناخت.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران ادامه داد: عشق او این بود که مشکل مردم حل شود و به مردم عشق می‌ورزید و خدمت به خلق را زمینه ساز رسیدن به رضایت الهی می‌دانست و مردم خادمی صدیق را از دست دادند.

لائینی گفت: آیت‌الله رئیسی نشان داد که مدیریت جهادی یعنی چه؟ و اگر مدیریت بخواهد از ناکارآمدی بیرون بیاید باید مدیریت جهادی و استشهادی باشد و این شخصیت خود را در معرض خطر قرار می‌داد و وقت خود را صرف مردم می‌کرد.

عضو خبرگان رهبری مازندران با توصیه به مدیران برای اجرای مدیریت جهادی، گفت: مدیران باید با مدیریت جهادی جای خود را پشت میز ندانند و جایگاهشان مدیریت میدانی است.

وی افزود: اخلاق مدیریتی ایشان پسندیده بوده و دردمند هم بود و عشق به امام هشتم داشت و در نهایت در روز تولد امام هشتم نیز به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما