شناسهٔ خبر: 66441900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تاکید کرد؛

آشنایی جامعه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب از طریق جهاد تبیین

مشگین شهر_ مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با تکیه بر مبانی جهاد تبیین باید جامعه هدف بهزیستی با آرمان های انقلاب اسلامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی آشنا شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی بعدازظهر چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان مؤثر است.

وی تأثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

نظر شما