شناسهٔ خبر: 66435378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

برگزاری همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی در شهرستان مشکین شهر

به گزارش روابط عمومی، همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه با حضور مدیرکل، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در شهرستان مشکین شهر برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

در این همایش حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان هدف از اجرای این همایش را آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب های اجتماعی عنوان کرد وگفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیبهای اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه می باشند.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: برگزاری دوره های این چنینی برای تمامی کارکنان و کارمندان، تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان را موثر دانست.

وی در ادامه در رابطه با  تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیبهای اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و ...را مهم دانسته وبر اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف تاکید کرد.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

اردبیل اردبیل اردبیل اردبیل اردبیل اردبیل اردبیل اردبیل اردبیل

نظر شما