شناسهٔ خبر: 66438888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امید لیگ به تیم‌های میانه جدول!

تیم‌های میانه جدول در هفته‌های پایانی لیگ تاثیر زیادی در قهرمانی یا سقوط دارند. تیم‌های میانه جدول در هفته‌های پایانی لیگ تاثیر زیادی در قهرمانی یا سقوط دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، امروز هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار و جدال حساس بین مدعیان بالای جدول و البته فانوس‌ به دستان پیگیری می‌شود.

در این میان تیم‌هایی حضور دارند که نه برای کسب سهمیه شانسی دارند و نه استرس سقوط را حس می‌کنند اما در راه رسیدن تیم‌ها به اهداف‌شان تاثیرگذارند و به همین دلیل اهالی فوتبال انتظار دارند با تمام وجود مقابل رقبا به میدان بروند. مساله‌ای که البته معطوف به امسال نیست و هر سال یکی از چالش‌های مهم فوتبال ایران است.

در همین زمینه امروز محمد ربیعی، سرمربی توانمند ذوب‌آهن که در ۵ سال اخیر خود را به عنوان یکی از بی‌حاشیه‌ترین مربیان لیگ معرفی کرده در یک گفت و گو از بازی با بازیکنان کمتر بها داده شده خبر داده است. او البته دلیل این کار را مصدومیت دیگر عناصر باتجربه عنوان کرده اما این مساله اگر با نتیجه ناگواری برای مدعیان سقوط همراه شود، قطعا با اعتراض آنها مواجه خواهد شد.

اقدام به جوانگرایی اصلا اشکال ندارد و از اتفاقات بسیار مثبت در فوتبال ایران است اما چه بهتر که این جوانگرایی به اجبار بابت محرومیت یا بی‌دلیل بابت استراحت دادن نباشد چون همراه با شائبه‌هایی خواهد بود.

گفتنی است بازی‌های هفته بیست و پنجم روز گذشته آغاز شد و امروز با برگزاری دیدارهای باقی‌مانده به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما