شناسهٔ خبر: 66687018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مشهورترین هوادار فوتبال ایران دل مجیدی را برد!

مصاحبه ابراهیم قوامی مشهور به «ابرام چرخی» با خبرنگاران باعث شد فرهاد مجیدی با این هوادار مشهور تجدید خاطره کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فراغت این روزهای فرهاد مجیدی از فوتبال باعث شده تا چهره اسطوره‌ای باشگاه استقلال برای ابراز احساسات به هواداران و دوستدارانش وقت بیشتری داشته باشد.

مجیدی که به واسطه دوران بازی رویایی در استقلال محبوبیتی باورنکردنی در بین هواداران این تیم دارد، در دوران سرمربیگری هم توانست خاص‌ترین قهرمانی تاریخ فوتبال ایران را برای تیم مورد علاقه‌اش به دست بیاورد تا با اختلاف، محبوب‌ترین چهره در قید حیات استقلال در بین طرفداران این تیم باشد.

محبوبیتی که حتی در خصوص هواداران قدیمی فوتبال ایران و استقلال هم صدق می‌کند و یکی از خاص‌ترین و مشهورترین آنها، طرفدار پروپاقرص فرهاد است؛ ابراهیم قوامی مقانلو که البته با این اسم کمتر کسی او را می‌شناسد اما کافی است بگوییم «ابرام چرخی» تا تمام فوتبال‌دوستان کمی پیگیر، متوجه هویت او شوند.

تماشاگری که از سال‌ها قبل عضو ثابت تمرینات استقلال در زمان هر مربی بوده و همواره در بین بازیکنان و اعضای کادر استقلال محبوب بوده است.

علاقه این تماشاگر ویژه استقلال به فرهاد مجیدی باعث شده بود تا سرمربی قهرمان فوتبال ایران در لیگ بیست و یکم او را به جلسات تمرین و حتی آنالیز تیم برده و به او حتی مجال توصیه فنی به بازیکنان بدهد.

2022421 2022422

حالا مصاحبه آخر ابراهیم با خبرنگاران در حاشیه دربی دوستانه پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و نام بردن او از فرهاد مجیدی به عنوان محبوب‌ترین چهره فوتبالی برای خودش، باعث شده تا اسطوره باشگاه استقلال هم دلتنگی خود نسبت به او را ابراز کرده و حتی ویدئویی از حضور او در رختکن استقلال و توضیحات فنی او به بازیکنان و خود کادر فنی را منتشر کند.

این ویدیو به دوران حضور فرهاد مجیدی در استقلال برمی‌گردد که در آن، ابرام چرخی کنار تخته وایت برد در حال توضیح نکات و مسائل تاکتیکی است و مجیدی نیز به صحبت‌های او گوش می‌دهد.

نظر شما