شناسهٔ خبر: 66434885 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاریخ عرضه بازی Assassin's Creed Mirage برای آیفون مشخص شد

بغداد در گوشی شما / GameSpot

صاحب‌خبر -

تقریبا یک سال از عرضه اسسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) به بازار گذشته و اکنون از تاریخ انتشار آن برای آیفون و آی‌پد رونمایی شده است. 

یوبیسافت اعلام کرده است که بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ ۶ ژوئن (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) روی دستگاه‌های اپل قابل بازی خواهد بود. توسعه این ورژن از بازی برعهده استودیو یوبیسافت سوفیا قرار دارد که وعده تجربه‌ای نزدیک به کنسول‌ها را می‌دهد. آیفون ۱۵ پرو با چیپ A17 Pro و آیپدهایی که از چیپ M1 یا بالاتر استفاده کنند، توانایی اجرای اسسینز کرید میراژ را دارند. 

این ورژن از Assassin’s Creed Mirage با استفاده از سرویس Ubisoft Connect از قابلیت‌های Cross-progression و cross-save پشتیبانی می‌کند. یوبیسافت دانلود و تجربه ۹۰ دقیقه ابتدایی بازی را برای همه رایگان کرده است، سپس هزینه ۵۰ دلار ضروری است. البته باید اشاره کنیم که اگر از قبل میراژ را روی پی‌سی یا کنسول‌ها تهیه کرده باشید، نیازی به خرید دوباره آن نیست. 

Assassin's Creed Mirage Assassin's Creed Mirage

توسعه نسخه اصلی اساسینز کرید میراژ برعهده یوبیسافت بوردو قرار داشت، استودیویی که پیش از این بسته الحاقی Wrath of the Druids را برای Assassin’s Creed Valhalla‘s ساخته بود. بسیم شخصیت اصلی میراژ بود که به نظر می‌رسد یوبیسافت همچنان می‌خواهد بیشتر به داستان او بپردازد، اما خبری از بسته الحاقی نیست.

Assassin’s Creed Mirage هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. 

بچه‌های ویجیاتو پی‌سی گیمرن یا کنسول باز؟ | مقایسه‌ی کامپیوتر و کنسول

تاریخ عرضه بازی Assassin's Creed Mirage برای آیفون مشخص شد - ویجیاتو تاریخ عرضه بازی Assassin's Creed Mirage برای آیفون مشخص شد - ویجیاتو

GameSpot

نظر شما