شناسهٔ خبر: 66432142 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار استاندار سمنان با دو خانواده شهيد در شهرستان دامغان

صاحب‌خبر -
ديدار استاندار سمنان با دو خانواده شهيد در شهرستان دامغان
خبرگزاری آریا - در پی دستور رئیس جمهور مبنی بر حضور فعال استانداران در شهرستان‌ها و پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر، استاندار سمنان به اتفاق هیات همراه با دو خانواده شهید در دامغان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ا«یثار»، در پی دستور اکید رئیس جمهور مبنی بر حضور فعال استانداران در شهرستان‌ها و پیگیری مسائل و مشکلات ایثارگران، محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان به اتفاق حسین شکرویان ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امین داودی، مشاور استاندار در امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین رستمیان ، امام جمعه، بندر آبادی، فرماندار و حسینعلی کفتری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان با مادر معزز شهیدان "مهدی و احمد شیخ الاسلامی" و والدین مکرم شهیدان "حسین و علی اصغر صادقچه" از شهدای 8 سال دوران دفاع مقدس دیدار و ضمن ابلاغ سلام و ارادت آیت اله رئیسی، رئیس جمهور به خانوادها طی سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکریم از اینکه موهبت و سعادت دیدارو خدمت رسانی به یادگاران ارزنده شهدا را به ما عطا کرده است.
وی یادآور شد: فرزندان برومند شما برای اعتلاء دین، مذهب و مردم جان عزیز خود را فدا کردند و ما به وجود شما والدین معظم شهدا افتخار می کنیم.
استاندار سمنان عنوان کرد: ما مدیون ازخودگذشتگی، ایثار و بزرگواری والدین و خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم چرا که عزت و اقتدار کشور توسط شهدا رقم خورده است.
محمد رضا هاشمی خاطر نشان کرد: خوشا به حال شهیدان که به عهد و پیمان خود در راه خداوند وفا کردند و به فیض عظمای شهادت و قرب الهی نائل آمدند.
استاندار سمنان با اشاره به مقام و جایگاه خانواده های شهدا اظهار کرد: خانواده های شهدا اسطوره صبر و استقامت هستند که پس از چندین دهه با تمام مشکلات ساختند و راه شهیدان را ادامه دادند.
در پایان این دیدار استاندار سمنان با اهدا لوح یادبود از مقام و منزلت والای خانواده های مورد دیدار تجلیل و سپاسگزاری کرد.
انتهای پیام/

نظر شما