شناسهٔ خبر: 66423845 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بنگر:

سپاهان انتظارات برآورده نکرد | بازی پرسپولیس و سپاهان فینال گونه است

محسن بنگر بازیکن سابق تیم پرسپولیس اعتقاد دارد دیدار فردای این تیم مقابل سپاهان یک فینال محسوب می شود و از آن بازی های است که برد در آن در اصطلاح فوتبالی ها ۶ امتیازی نام می برند.

صاحب‌خبر -

بنگر در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به دیدار فردای دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی و اینکه خود او سابقه بازی در هر دو تیم دارد اظهار داشت: شاید حساس ترین بازی هفته همین بازی پرسپولیس و سپاهان باشد. فوتبال خوبی می شود. پرسپولیس در این فصل با وجود همه مشکلاتی که داشت خوب کار کرده و مدعی قهرمانی است اما سپاهان آن انتظاراتی که خودم هم داشتم را برآورده نکرد.

وی ادامه داد: با این حال سپاهان هنوز شانس قهرمانی دارد. من امیدوارم بازی سپاهان و پرسپولیس برد و باخت داشته باشد. مساوی نشود. بازی سختی خواهد بود. بازی فینال گونه و ۶ امتیازی است. مطمئنا برد در این بازی خیلی پرسپولیس را جلو می اندازد. هر کدام تیم ها هم ببازد از کورس عقب می افتاد. در سوی دیگر استقلال هم بازی سختی با تراکتور خواهد داشت و احتمال اینکه امتیاز از دست بدهد وجود دارد. پس پرسپولیس تمام فکر و ذهن خود را معطوف برد در برابر سپاهان بکند.

بنگر خاطر نشان کرد: پرسپولیس شایسته رسیدن به عنوان قهرمانی است. امیدوارم بازی حذفی را فراموش کرده و روند خوب شان در لیگ را ادامه بدهند.

او با اشاره به عملکرد اوسمار سرمربی برزیلی پرسپولیس که بعد از جدایی یحیی گل محمدی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت گفت: برای ارزیابی عملکرد یک مربی باید شرایط کلی تیم را در آخر فصل ارزیابی کرد و بعد از آن با انالیزهای لازم تصمیم نهایی را در این ارتباط گرفت.

نظر شما