شناسهٔ خبر: 66711070 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان: مشکل زمین فوتبال ساحلی حل می شود

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، گفت: فوتبال اصفهان تنها در ۲ باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن خلاصه نمی‌شود. باید امکانات سخت افزاری لازم فراهم باشد و در لیگ‌های پایین‌تر نیز نماینده داشته باشیم رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، گفت: فوتبال اصفهان تنها در ۲ باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن خلاصه نمی‌شود. باید امکانات سخت افزاری لازم فراهم باشد و در لیگ‌های پایین‌تر نیز نماینده داشته باشیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی طاهری در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ‌های فوتبال اصفهان و تجلیل از فعالان فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این فصل نزدیک ۲ هزار مسابقه برگزار شد و امروز از تمام اعضا زحمتکش جامع فوتبال تجلیل شد. فوتبال اصفهان جامعه عظیمی دارد و تا جایی که به سطح استاندارد برسد، راه زیاد و کار سختی در پیش است.

وی افزود: فوتبال اصفهان تنها در ۲ باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن خلاصه نمی‌شود. باید امکانات سخت افزاری لازم فراهم باشد و در لیگ‌های پایین‌تر نیز نماینده داشته باشیم که زمان‌بر است، البته نباید در حد شعار باشد. 

رئیس هیئت فوتبال اصفهان در خصوص مشکل زمین فوتبال ساحلی استان تصریح کرد: از آقای طغیانی و اعضا شورای شهر تشکر می‌کنم. تیم باشگاه دکتر تامین امسال قدری دلسرد شدند ولی با صحبت‌های انجام شده تا ۳ ماه آینده مشکل زمین حل می‌شود.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی نیاز به دیده شدن دارد. انشالله برای نیم‌فصل دوم این امکان زیرساختی فراهم شود.

طاهری در ارتباط با امکان شرکت در انتخابات هیئت فوتبال برای دوره جدید گفت: هنوز ۵ ماه مانده است باید ببینیم عملکردمان چه خواهد بود و چه اتفاقی خواهد افتاد. از مهر ۹۹ که آمدم موضوع کرونا بود، در این مدت ۴ رئیس فدراسیون عوض شد و اساسنامه فدراسیون نیز در حال تغییر بود.سعی کردیم در حد وسعمان جوابگو جامعه فوتبال اصفهان باشیم.

انتهای پیام 

نظر شما