شناسهٔ خبر: 66421597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای طرح «همیاران آرامش» در محلات کم برخوردار گنبدکاووس+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- طرح ملی «همیاران آرامش» توسط انتظامی گنبدکاووس با مشارکت مجمع خیرین استان گلستان در راستای ارائه خدمات رایگان در حوزه‌های گوناگون از جمله بهداشت و درمان در ۲ محله کمتر برخوردار «سیدآباد و بدلجه» این شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، در این طرح یک روزه، چند پزشک متخصص رشته «قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب» و چند پزشک عمومی به‌همراه برخی کارشناسان مشاوره خانواده و تغذیه به اهالی این ۲ محله کم برخوردار خدمات ویزیت و اهدای داروی رایگان ارائه می‌دهند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در حاشیه این طرح به خبرنگاران گفت: طرح همیاران آرامش یک طرح ملی است که توسط انتظامی با همراهی جامعه خیرین و مسوولان دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی هر شهرستان در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجرا می‌شود.

نادعلی صادقی افزود: این طرح امروز در ۲ محله همجوار و کمتر برخوردار سیدآباد و بدلجه گنبدکاووس با همراهی نیکوکاران این شهرستان که تمامی هزینه اجرای طرح و نیز داروی افراد ویزیت شده را تقبل کردند درحال اجرا است.

رییس مجمع خیرین استان گلستان هم به خبرنگاران گفت: دستگیری از نیازمندان در حوزه مسائل معیشتی و سلامت یک تکلیف انسانی و همگانی است که جامعه خیرین و افراد توانمند می‌تواند در آن مشارکت داشته باشند.

محمد شهرکی بابیان اینکه اجرای چنین طرح‌هایی در محلات کم برخوردار به افزایش امید در جامعه کمک می‌کند، افزود: اگر همه افراد توانمند در کمک به نیازمندان مشارکت فعال داشته باشند، بسیاری از مشکلات و فقر در جامعه ریشه کن خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در طرح همیاران آرامش نیروی انتظامی در گنبدکاووس برخی ادارات و نهادها از جمله هلال احمر، بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان همکاری داشتند.

ارائه خدمات ویزیت و داروی رایگان، مشاوره خانواده و تغذیه، سنجش قد، وزن و فشار خون، برپایی کارگاه آموزشی تحکیم خانواده، ازدواج، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و اجرای تئاتر درمانی برای دانش آموزان در مدارس محلات کم برخودار ۲ محله سیدآباد و بدلجه گنبدکاووس از دیگر بخش‌های طرح ملی همیاران آرامش نیروی انتظامی در این شهرستان بود.

نظر شما