شناسهٔ خبر: 66420071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

یزد آماده استقبال از هفدهمین جشنواره مردمی و معنوی زیر سایه خورشید است

حوزه/ هفدهمین جشنواره مردمی زیر سایه خورشید در استان دارالعباده یزد همزمان با ایام مبارک میلاد باسر سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و هشتمین ستاره سپهر ولایت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه السلام،برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با برگزاری نشست هماهنگی هفدهمین جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید در آستانه دهه کرامت و میلاد موفور السرور هشتمین سپهر آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی علیه آلاف التحیته و ثناء در استان دارالعباده یزد به صورترسمی کلید خورد.

مسئولان ستاد اجرایی هفدهمین جشنواره زیر سایه خورشید با حضور در شهرستانهای مختلف استان هماهنگی های مقدماتی، برای اجرای باشکوه‌تر و با حضور حداکثری علاقمندان و ارادتمندان امام رئوف انجام میدهند.

این جشنواره بین المللی همزمان در ده‌ها کشور و صدها شهر و روستا در سراسر ایران و جهان برگزار می‌شود.

مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشنواره زیر سایه خورشید و هیئت‌های مردمی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشنواره هستند. در استان یزد نیز، هیئت انصار ولایت دارالعباده هر ساله متولی این امر است.

در این جشنواره جمعی از خادمان آستان مقدس رضوی به همراه پرچم متبرک آستان، در قالب صدها برنامه معنوی و فرهنگی، کوی برزن شهر را به رایحه خوش امام غریب آشنا و صحنه‌هایی از ارادت و دلدادگی عاشقان به ولایت را به نمایش می‌گذارند.

جشنواره هفدهم در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی برگزار می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

نظر شما