شناسهٔ خبر: 66687680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش زیر سایه خورشید رفت

حوزه / کاروان زیر سایه خورشید پس از ورود به شهر آران و بیدگل گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش را با حضور خدام حرم رضوی زیر سایه خورشید برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، کاروان زیر سایه خورشید با پرچم سبز رضوی در بدو ورود به پادگان شهید کبریایی در شهرستان آران و بیدگل با احترام نظامی و بوسه فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش بر پرچم متبرک گنبد امام رضا(ع) مورد استقبال و خیر مقدم این فرمانده ارتش قرار گرفت.

خدام حرم رضوی پس از استقبال فرمانده پادگان شهید کبریایی ارتش با حضور بر سر مزار شهدای گمنام مدفون در پادگان به ساحت نورانی و مقدس شهدا ادای احترام و عرض ارادت کردند.
خدام حرم رضوی پس از ادای احترام به شهدای گمنام مدفون در پادگان شهید کبریایی در نمازخانه پادگان برنامه پرچم گردانی و مولودی خوانی را برای سربازان وظیفه و کادر نظامی پادگان اجرا و از تلاشهای غرور آفرین نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل کردند.
اهدای هدایا به کادر نظامی پادگان با اسامی رضا و اهدای جوایز به شرکت کنندگان مسابقات فرهنگی از دست خدام حرم رضوی پایان بخش برنامه‌های حضور خدام امام مهربان در گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دارالشهدای آران و بیدگل بود.
دیدار با خانواده شهیدان حاجی زادگان ، عباسی، حضور در کمپ ترک اعتیاد ، سه واحد صنعتی فرش ماشینی با تجلیل از روسای کارآفرین و خیّر این واحدها، شرکت در جشن دختران ماه، جشن مردمی هشت و چهار در بوستان مهربانو از جمله برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از مشهد مقدس به شهرستان آران و بیدگل با هماهنگی و تعامل خادمیاران دفتر خدمت رضوی این شهرستان در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ بود.

انتهای پیام./

نظر شما