شناسهٔ خبر: 66418850 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور این منطقه آزاد در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور و معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو ایران خبر داد.

صاحب‌خبر -

 معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور این منطقه آزاد در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور و معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ خبر داد و گفت: این حضور‌ها می‌تواند به جذب سرمایه گذار کمک کند.

مسیح جوادپور گفت : ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ایران ۲۰۲۴ از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد.

وی بیان کرد: حضور مناطق آزاد در این رویداد، فرصتی برای معرفی امکانات، مزایا و ظرفیت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری این مناطق به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: رویکرد منطقه آزاد چابهار به‌عنوان بخشی از مناطق آزاد کشور که در رونق اقتصادی و کمک به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نقشی پررنگ دارد، تسهیل فضای سرمایه‌گذاری برای ارتقا تولیدات صادرات محور به‌ویژه در حوزه محصولات دریا پایه است.

نظر شما