شناسهٔ خبر: 66418212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خراسان جنوبی دارای بالاترین ضریب های امنیتی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: بنا به ارزیابی های صورت گرفته کشوری، خراسان جنوبی در همه مؤلفه های امنیتی از بالاترین ضریب برخوردار است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: بنا به ارزیابی های صورت گرفته کشوری، خراسان جنوبی در همه مؤلفه های امنیتی از بالاترین ضریب برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(عج) به دو مؤلفه امنیت و سلامت در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر قدردان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را در جامعه از دست داده ایم. 

وی بیان کرد: نداشتن امنیت در همه ابعاد فردی، اقتصادی، اجتماعی و ... زندگی تمام افراد جامعه را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

معاون استاندار افزود: بنا به ارزیابی های صورت گرفته کشوری خراسان جنوبی با داشتن کویر گسترده و مرز طولانی با کشور ناپایدار افغانستان از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است.

به گفته وی؛ این امنیت جز با تلاش و تعامل تمامی یگان‌های نظامی و امنیتی حاصل نمی شود.

وی یادآور شد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌ها نظامی وجود دارد که خدا را در این راستا شاکریم.

شایان ذکر است؛ در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی از خدمات ۹ ساله امیر سرتیپ دوم "ارسلان پرویز" قدردانی و امیر سرتیپ دوم "حجت عباسی" به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور معرفی شد.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما