شناسهٔ خبر: 66710666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

پیام قدردانی مدیرکل بهزیستی مازندران از تلاش مجموعه همکاران در برگزاری ستاد ارتباطات مردمی بهزیستی استان در سفر ریاست جمهوری به دیار علویان

دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با صدور پیامی از نقش بارز، زحمات و مشارکت ارزشمند تمامی دست اندکاران در بخش‌های مختلف بهزیستی اعم از ستاد، ادارات شهرستانها، مراکز دولتی و غیر دولتی که با همت ستودنی توام با مسئولیت‌پذیری و کوشش بی دریغ خود در برگزاری ستاد ارتباطات مردمی تلاش نمودند قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام بدین شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

با تلاش‌های صورت گرفته توسط نمایندگان تام الاختیار معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و مجموعه کارکنان بهزیستی استان مازندران، شاهد خدمت رسانی بی وقفه و دلسوزانه همراه با حفظ شان و کرامت جامعه هدف شریف بهزیستی استان در سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و اعضای هیات دولت در طرح ملی خدمت میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ستاد ارتباطات مردمی بهزیستی مازندران بودیم.

بی شک این فعالیت نظام مند همراه با آرامش و در کمال سلامت، حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر و همکاری دلسوزانه شما بزرگواران می‌باشد، نمود عینی همدلی و همزبانی که افتخار دیگری را بر افتخارات بهزیستی استان مازندران افزود.

لذا بر خود لازم می‌دانم، از نقش بارز و زحمات و مشارکت ارزشمند تمامی دست اندکاران در بخش‌های مختلف بهزیستی اعم از ستاد، ادارات شهرستانها، مراکز دولتی و غیر دولتی که با همت ستودنی توام با مسئولیت‌پذیری و کوشش بی دریغ خود در برگزاری ستاد ارتباطات مردمی، شرایطی را فراهم نمودند تا مجموعه بهزیستی استان با سربلندی این وظیفه خطیر را به فضل الهی به ثمر رساند، تشکر و تقدیر نمایم.

به‌یقین، پاداش زحمات خالصانه‌ی همه‌ی همکاران ارجمند نزد خداوند منان محفوظ بوده و خانواده بزرگ بهزیستی مازندران، قدردان تلاش و کوشش همه‌ی عزیزان می باشد.

امید است تقارن سفر دولت کریمه سیزدهم با دهه پر نور کرامت، سرشار از خیر و برکت در زندگی همه شما عزیزان و گروه هدف بهزیستی مازندران باشد.

از پروردگار متعال، موفقیت شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسالت دارم.

دکتر فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

نظر شما