شناسهٔ خبر: 66417694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز

با تلاش ماموران پلیس آگاهی ۵ نفر متهم به سرقت وسایل وکابل‌های برق از باغ ویلا‌های طرقبه شاندیز دستگیر و بیش از ۵۰ فقره سرقت کشف شد.

صاحب‌خبر -

دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی گفت: در پی گزارشات متعدد سرقت‌های سریالی وسایل و کابل‌های برق از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز، عملیات تجسس پلیس آغاز شد.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته و حضور میدانی موفق شدند یکی از متهمین را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.
حسینی تصریح کرد: دربازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد قابل توجهی وسایل و ابزار آلات و کابل‌های برق کشف و متهم د ر اعترافات خود به وجود ۴ نفر همدست اعتراف کرد.
سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات غافلگیرانه  ۴ نفر دیگر از متهمان که در ارتکاب سرقت‌های متعدد همکاری داشتند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و به بیش از ۵۰ فقره سرقت وسایل مردم اعتراف کردند.
همچنین سرهنگ سید جواد حسینی فت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد وسایل از باغات و ساختمان‌های در حال ساخت در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند یک نفر متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه شامل ۱۰ دستگاه انواع سنگ فرز، ۳ دستگاه اره برقی، ۳ دستگاه دریل برقی، ۲ دستگاه هیلتی بزرگ، ۱ دستگاه جوش، ۳ دستگاه کفکش، ۳ دستگاه پمپ آب، یک دستگاه پمپ باد، یک دستگاه موتور بالابر، ۲ دستگاه موتور کولر و مقدار زیادی کابل برق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز اظهار کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس تاکنون به ۳۰ فقره سرقت وسایل و ابزارآلات از ساختمان‌ها و باغ‌های سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

نظر شما