شناسهٔ خبر: 66417640 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آنچه پیش از رزرو هتل مسقط باید بدانید

می‌خواهیم به مسقط پایتخت عمان سفری داشته باشیم. شهری که به گفته تاریخ نویسان یونانی جایی برای پهلو گرفتن و لنگر انداختن کشتی‌های یونانی بوده است. برای بازدید از این شهر که این روزها توریست‌ها، سرمایه گذران و تاجران بسیاری برای بازدید و زندگی به آن مراجعه می‌کنند کافی است همراه ما باشید می‌خواهیم به مسقط پایتخت عمان سفری داشته باشیم. شهری که به گفته تاریخ نویسان یونانی جایی برای پهلو گرفتن و لنگر انداختن کشتی‌های یونانی بوده است. برای بازدید از این شهر که این روزها توریست‌ها، سرمایه گذران و تاجران بسیاری برای بازدید و زندگی به آن مراجعه می‌کنند کافی است همراه ما باشید

صاحب‌خبر -

. پیش از هر چیزی قرار است از رزرو هتل مسقط برای یک اقامت به‌یادماندنی با شما بگویم سپس با شما خواهیم گفت که چرا مسقط این‌قدر طرفدار دارد. همراه ما باشید تا در شهری با ساحلی بسیار طولانی مهمان شوید.

نکاتی که برای اقامت در مسقط باید دانست

مسقط یکی از زیباترین شهرهای عربی در عمان است، این شهر دارای ساحلی طولانی است و در بین دریای عمان و رشته‌کوه حجر و اخضر واقع شده است. بدون شک آب‌وهوای بکر این منطقه در کنار چشم اندازه‌های باشکوهی که در پیش چشمتان به نمایش گذاشته می‌شود می‌تواند دلیل بارزی باشد برای گشت‌وگذار پس همراه ما باشید.

بهترین زمان برای رزرو هتل در مسقط

اگر خیلی عجله‌ ندارید بهتر است در فصل خوبی برای رزرو هتل مسقط اقدام کنید. البته که چهارفصل این منطقه توریستی تماشایی است. بااین‌وجود ما توصیه می‌کنیم در فصل پاییز و زمستان که دمای هوا قدری بالا می‌رود و بارندگی باران کم می‌شود و برف باریدن می‌گیرد این سفر را در پیش بگیرید. شاید از خود بپرسید چرا باید بگویم که جشنواره‌ها و رویدادهایی مانند جشنواره موسیقی، دوچرخه‌‌سواری و رویدادهای ورزشی بسیاری در این فصل برگزار می‌شود. البته که بهار سر سبزی و آب‌وهوای متمایزی را نسبت به سایر فصل‌ها به شما نمایش می‌گذارد. ما به این خاطر زمستان و پاییز را توصیه کردیم چراکه هزینه زیادی در طول سفر به شما تحمیل نمی‌شود و مسافرت ارزان‌تری را تجربه خواهید کرد. بااینکه دمای هوا در فصل تابستان تا ۴۵ درجه هم می‌رسد، اما توریست‌های بسیاری به‌قصد بازدید از این شهر راهی آن می‌شوند. برای گشت‌وگذار بهار و تابستان و برای سفری ارزان پاییز و زمستان پیشنهاد ما است.

محله‌های مهم مسقط را بشناسید

محله‌های مهم مسقط را بشناسید

برای رزرو هتل بهتر است با چند محله عیانی نشین آشنا باشید اگر تمایل داشتید سفر لاکچری را تجربه کنید. ما به شما رزرو هتل مسقط در محله القرم را در ابتدا توصیه می‌کنیم چون یکی از محله‌های ثروتمند مسقطی‌ها و کهن‌ترین نقطه از شهر محسوب می‌شود. برای اقامت در هتل‌های این منطقه حدود ۷۰ دلار تا ۵۲۰ دلار باید برای هر شب هزینه کنید. منطقه مدینه السلطان قابوس را برای گشت‌وگذار در یک معماری لوکس در شهر توصیه می‌کنیم البته که این بخش هم در رده مناطق گران‌قیمت قرار دارد. تقریباً تعداد زیادی رستوران و مغازه به چشم می‌خورد و شما حسابی می‌توانید وقت بگذرانید. برای انتخاب آخر رزرو هتل در محله الخویر را توصیه می‌کنیم که یک منطقه مسکونی تجاری محسوب می‌شود. از کافه‌رستوران تا کافی شاپ و مغازه برای سرگرم شدن شما مهیا است.

هزینه اقامت در هتل‌های مسقط چگونه است؟

هرچقدر تعداد ستاره‌های یک هتل بیشتر باشد قطعاً اقامت هم برای شما هزینه‌برتر می‌شود؛ مثلاً در هتل پنج ستاره شما باید هزینه بیشتری را برای هر شب اقامت نسبت به هتل یک ستاره پرداخت کنید. از سوی دیگر هرچقدر منطقه‌ای که هتل شما در آن واقع‌شده است به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد بازهم در قیمت تمام‌شده هزینه اقامت شما اثر می‌گذارد. اینکه شما در کدام هتل به سر می‌برید و چقدر با مکان‌های گردشگری شهر و مراکز خرید فاصله‌دارید شاید بر روی قیمت اقامت شما تأثیر نداشته باشد اما هزینه‌های رفت‌وآمد شمارا کاهش می‌دهد. شما می‌توانید در بهترین نقطه شهر در یک هتل سه ستاره اقامت داشته باشید تا با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید. در ابتدا هتلی ارزان‌قیمت را در پیش رودارید و در ادامه به مرکز شهر برای خرید و تفریح نزدیک هستید. در نظر داشته باشید که هرچقدر هزینه اقامت شما ارزان‌تر باشد در عوض می‌توانید خرید سوغاتی بیشتری را در پیش رو داشته باشید و از حراجی‌های فصل حسابی دست‌پر بیرون بیاید.

نظرات مسافران قبل را بررسی کنید

دنیای مدرن امروز دست شمارا حسابی در هر مسیری باز گذاشته است. شما برای اقامت و رزرو اقامتگاه به راحتی می‌توانید با مشاهده نظرات مهمان‌های پیشین از آن محل اقامت اطلاعات درستی را به دست آورید. در صورت بروز هر مشکلی می‌توانید رزرو خود را کنسل کنید و هتل دیگری را برای رزرو انتخاب کنید.

کلام آخر در مورد اقامت در مسقط

کلام آخر در مورد اقامت در مسقط

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای رزرو هتل باید هزینه‌های خود و هدفتان از سفر را برنامه‌ریزی کنید؛ مثلاً شما چقدر برای آن سفر کنار گذاشته‌اید و متناسب با آن هتل مدنظر خود را رزرو کنید. یا اینکه قرار کاری دارید یا برای گردشگری به مسقط سفرکرده‌اید بر اساس آن موقعیت مکانی را برای کمتر شدن هزینه‌های سفر خود پیش‌بینی کنید. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید سفر خوب و خاطره‌انگیزی را برای خود برنامه‌ریزی کنید. امیداست مطالب ارائه‌شده توانسته باشد نظر شمارا در راستای یک اقامت به‌یادماندنی جلب کرده باشد و بهترین‌ها در طول این سفر در پیش روی شما باشد. شما برای رزرو هتل‌های خوش قیمت در مسقط می‌توانید از وب‌سایت علی‌بابا در این راستا یاری بخواهید و بهترین‌ها را برای خود فراهم کنید.

این محتوا حاوی تبلیغات میباشد

نظر شما