شناسهٔ خبر: 66417625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: فرآوری محصولات معدنی در لرستان ضروری است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: این استان دارای ذخایر بسیار غنی معدن است که ایجاد صنایع فرآوری و تبدیلی و جلوگیری از خام فروشی در این راستا ضروری می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی در جمع خبرنگاران بیان کرد: باید بتوانیم از این محصولات در داخل کشور بهره برداری کنیم و از خام فروشی جلوگیری شود تا کیفیت کار در زمینه اقتصادی ارتقا یابد.

وی اظهار داشت: مسوولان معادن لرستان باید جهت فرآوری استخراج های معدنی اقدام کنند و تمام مراحل بهره وری از تولید تا زمان مصرف را در این استان انجام دهند.

استاندار لرستان همچنین اضافه کرد: دولت سیزدهم دولت کار و خدمتگزار مردم است و تلاش ما همیشه باید تولید بیشتر، جهش اقتصادی و افزایش کیفیت محصولات باشد.

شفقت با گرامیداشت روز کارگر اظهار داشت: کارفرمایان و مدیران تولید باید قدر کارگران را بدانند و توجه ویژه به آنها داشته باشند.

به گزارش ایرنا استاندار لرستان در جریان این بازدید با کارگران معدن سنگ گوهره نرگسه دیدار و گفتگو کرد همچنین در این بازید از کارگران این معدن تجلیل شد.

استاندار: فرآوری محصولات معدنی در لرستان ضروری است

بازدید استاندار از شرکت ماشین سازی لرستان

استاندار لرستان همچنین از شرکت ماشین سازی لرستان بازدید کرد و از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ماشین سازی لرستان تولید کننده انواع سازه‌های فلزی با کاربرد پل سازی، اسکلت های فلزی، فین تیوب و مبدل های حرارتی موردنیاز صنعت پتروشیمی در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار و زیربنای ۴۰ هزار متر مربع می باشد که زمینه فعالیت ۲۰۰ نفر را فراهم نموده است.

 ماشین سازی لرستان از واحدهای تولیدی  صنعتی لرستان، سال ها تعطیل و غیر فعال بود که  توسط هلدینگ خزر با سرمایه گذاری ارزی ۲ میلیون دلار و پنج هزار میلیارد ریال، طی سال های اخیر فعال شد و ۱۰ قرارداد جدید جهت تامین مبدل‌های حرارتی مورد نیاز صنعت پتروشیمی کشور منعقد کرده است.

نظر شما