شناسهٔ خبر: 66416015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار منطقه ۱۶: در جوادیه سدمعبر صنفی نداریم

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۶ تهران با اشاره به اینکه یکی از معضلات جوادیه موضوع فروشنده‌های وانتی است، گفت: سد معبر صنفی در این محله قدیمی و جنوبی پایتخت نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد امین سالاری‌پور روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران به خبرنگاران در خصوص سدمعبر و وانتی‌های منطقه و به ویژه محله جوادیه توضیح داد: وانت بارهای جوادیه از فرهنگ خاصی برخوردار هستند و تعدادی سد معبر در این محله داشته‌ایم اما ساماندهی در حال انجام است.

وی افزود: ساماندهی محله شوش را با هماهنگی کلانتری و راهور و دادستانی انجام داده‌ایم و این موضوع در جوادیه هم در دست انجام است.

به گفته سالاری پور، در جوادیه سد معبر صنفی نیست و تذکرات لازم داده می‌شود و ساماندهی و مقابله با سد معبر وانتی‌ها در جوادیه در حال انجام است.

وی این را هم گفت که ۲ پایانه اتوبوسرانی و یک پایانه تاکسیرانی در منطقه ۱۶ راه اندازی شده و به مرور اتوبوس‌ها تزریق می‌شود که البته این پایانه‌ها دارای مبلمان شهری و سرویس‌های بهداشتی است.

سالاری پور یادآور شد: در منطقه علی آباد زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع تملک و اعتبار آن دیده شد تا برای احداث بوستانی بزرگ در خرداد امسال کلنگ زنی شود و پیش بینی می‌کنیم تا سال بعد افتتاح شود.

نظر شما