شناسهٔ خبر: 66412228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شمسایی: حضور وزیر ورزش در دیدار فینال انگیزه ما را بالا برد

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باخبر شدن از حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن محل برگزاری فینال جام ملت‌ها انگیزه ما را بالا برد. سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باخبر شدن از حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن محل برگزاری فینال جام ملت‌ها انگیزه ما را بالا برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، وحید شمسایی در گفت و گوی تلویزیونی خود گفت:  استعداد و نبوغ بازیکنان ما ذاتی است. بازیکنان ایرانی خلاقانه کار می‌کنند و این خوب نیست و باید تکنیک و تاکتیک داشته باشند. در این دوره از جام ملت‌ها شگفت‌زده شدیم و این رقابت‌ها دوره بعد سخت‌تر خواهد شد. در آسیا ژاپن حذف می‌شود و تاجیکستان و افغانستان به جام جهانی می‌روند و این نشان می‌دهد پیشرفت در فوتسال جهان، بسیار سریع بوده است.

وی ادامه داد: بحرین به ما ۵ بر ۳ و به کویت ۲ بر یک و به افغانستان ۳ بر ۲ باخت. این تیم برابر همه تیم‌ها با اختلاف یک گل شکست خورد و روی بحرین اصلا حساب نمی‌کردیم اما خیلی ما را تحت فشار قرار داد. در تمام بازی‌ها نیمه دوم برگشتیم. در بازی با تایلند کاملا روی آنها احاطه داشتیم و شروع بازی ما نسبت به آنالیز و حرکت‌های بازیکنان کامل بود. بازی در لحظه است و مربی باید بازیکن و بازی را آنالیز کند. تجربه گرانبهایی با قهرمانی در این مسابقات کسب کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره حضور وزیر ورزش در اردوهای تیم ملی گفت: ما باید به بازیکن خود خوراک دهیم و بعد از او انتظار داشته باشیم. اوضاع ما کاملا خوب بود. وقتی وزیر ورزش دو بار سر تمرین تیم ملی می‌آید و در روز فینال مسابقات به تایلند سفر می‌کند، یعنی برای ورزشکار ارزش قائل است. وقتی متوجه شدیم وزیر برای دیدار فینال پیش ما می‌آید، انگیزه‌مان خیلی بالا رفت. رئیس فدراسیون نیز همواره پیگیر مسائل ما بود و به اندازه بضاعت‌مان بازی تدارکاتی داشتیم.

شمسایی در خصوص تدارکات خوب برای تیم ملی فوتسال توضیح داد: از امروز تا جام جهانی باید دیدارهای تدارکاتی در سطح اول دنیا داشته باشیم. اسپانیا، آرژانتین و پرتقال با ما بازی نمی‌کنند و با روسیه می‌توانیم بازی کنیم. روسیه فوق‌العاده قوی بازی می‌کند و می‌تواند دوباره جزو جهار تیم برتر دنیا باشد. مراکش هم تیم قدرتمندی است که حتی یک باخت هم در دیدارهای دوستانه خود نداشته. ما باید با برزیل و در سطح اول دنیا بازی کنیم و حتی در بازی‌های دوستانه ببازیم. ژاپن را دو بار بردیم و اما جایی که باید می‌بردیم، باختیم. اگر ضریب اشتباهات‌مان را در بازی دوستانه کم کنیم در جام جهانی می‌توانیم افتخارآفرینی کنیم.

وی افزود: مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور مصدوم بودند و حسین طیبی اگر می‌دانستم می‌تواند بازی کند او را به تایلند می‌بردم. علی اکرمی روز به روز پیشرفت می‌کند و در زمان‌هایی که تیم حریف کامل می‌افتاد، به علی می‌گفتیم وارد زمین شود. سعید احمدعباسی فردا به اسپانیا می‌رود. تیم ما خیلی خوب، یکدست و یکدل بود. اگر پاپس بکشیم چک می‌خوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره رقبا اظهار داشت: تاجیکستان، عراق و افغانستان بازی‌های قشنگی از خودشان به نمایش گذاشتند. چرا همواره دنبال مربیان خارجی هستیم وقتی مربیان داخلی عالی داریم. این شگفتی است که سه تیم پارسی زبان به جام جهانی رفتند. بچه‌های ما بسیار قوی هستند. من ۵ بازیکن مصدومم را به جام نبردم و آینده برای جوانان ماست. در این دو سال تمام تلاشم را کردم تا قهرمان شوم و این جایزه را تقدیم پدرم کنم. با کاپ قهرمانی به بهشت زهرا (س) رفتم و از او تشکر کردم.

شمسایی گفت: قراردادم ۲۹ اسفند تمام شد. وقتی برای کشورم قدم برمی‌دارم ادای دین کردم و باید خیلی مسائل را نادیده بگیرم و پیش از جام ملت‌ها گفتم که اگر اول شدیم با رئیس فدراسیون سنگ‌هایم را وا می‌کنم. اگر اول نشدم خودم از فرودگاه مستقیم به منزل می‌رفتم. تاج و اصولی و فدراسیون فوتبال باید بدانند از الان تا شهریور زمانی نیست و باید برنامه لازم را برای همه چیزهایی که می‌تواند اتقاق بیافتد را انجام دهند.

وی در مورد جام جهانی فوتسال گفت: ما سید یک جام جهانی هستیم و این موضوع می‌تواند هم خوب و هم بد باشد. در تایلند با کاکائو و لوپز ۲ مربی مطرح فوتسال جهان، ارتباط برقرار می‌کردیم و ما احتیاج به یاد گرفتن داریم. قضاوت عادلانه را روی چشمم می‌گذارم و هرکسی نقد هم دارد هم روی چشمم می‌گذارم.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در بخشی از گفت و گوی خود درباره ماجرای عدم خوردن برنج توسط خود گفت: چندی قبل یک برند برنج ایرانی برای کار تبلیغات پولی عجیب و غریب به من پیشنهاد داد تا بروم و برند برنج آنها را تبلیغ کنم! آنقدر مبلغ خوبی بود که قلقلکم آمد بروم. استخاره کردم که گفت تمام باورهایت از بین می‌رود. این سوژه برنج نخوردن من دیگر عجیب شده است. در خیابان راه می‌روم، یک نفر داد می‌زند: "من هم برنج نمی‌خورم!" اتفاقات جالبی سر این ماجرا برایم افتاده که می‌توانم کتاب بنویسم. در ماجرای اخیر که اسراییلی‌ها ادا و اصول درآورده بودند و بنده‌های خدا دمشان گرم حمله کردند، پرواز ما برای جام ملت‌ها به تایلند لغو شد. با دردسرهای فراوان و همکاری وزیر و آقای تاج یک پرواز پیدا شد که به ترکیه برویم. در آن شرایط سخت آدم‌های دیگری که در پرواز بودند به مهماندار می‌گفتند برای وحید برنج نمی‌آورید!

انتهای پیام/

نظر شما