شناسهٔ خبر: 66708419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آشتی آلگری و سردبیر توتو اسپورت: دیگر مشکلی نداریم!

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از درگیری با گوئیدو واچاگو، سردبیر توتو اسپورت، در بیانیه‌ای خبر از پایان اختلافات دو طرف داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌ها حاکی از این بود که آلگری چهارشنبه‌ شب پس از قهرمانی در کوپا ایتالیا در ورزشگاه المپیک رم به این روزنامه‌نگار ایتالیایی توهین و او را تهدید کرده است.

مربی ایتالیایی پنجشنبه‌ شب از طریق وکیل خود اتهامات را رد کرد، اما واسیاگو پاسخ داد که شاهدان زیادی اتفاقات آن شب در المپیکو را از نزدیک دیده‌اند.

با این حال آلگری و واچاگو روز جمعه در تورین با همدیگر ملاقات و هر دو با انتشار بیانیه‌ای رسمی که توسط خبرگزاری آنسا منتشر شد، تایید کردند که اختلافات آنها رفع شده است.

2022885

در این بیانیه آمده است که دو طرف پس از صحبت با یکدیگر، مشکلات را حل و همه چیز را روشن کرده‌اند. آلگری در این بیانیه گفته که از اتفاق چهارشنبه‌ شب پشیمان است و توضیح داد که قصد تهدید یا توهین به گوئیدو واچاگو را نداشته است. آنها همچنین خبر دادند که هر اتفاقی که در آینده رخ دهد آنها همکاری و صمیمیت با یکدیگر را ادامه خواهند داد.

با این حال شرایط آلگری در یوونتوس خوب نیست و انتظار می‌رود بانوی پیر این مربی را قبل از بازی بعدی مقابل بولونیا اخراج کند. بیانکونری احتمالا تا پایان امروز بیانیه‌ای را در این مورد منتشر می‌کند.

نظر شما