شناسهٔ خبر: 66410826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!

محمدرضا خالدآبادی با تمرینات ویژه آماده دیدار با تراکتور می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان استقلال در تمرین امروز با تمرکز خاصی به وزنه‌زدن پرداخت و در سالن وزنه با آرامش خاصی آماده‌سازی خود برای دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.

محمدرضا خالدآبادی که سابقه حضور در لیگ برتر با پیراهن هوادار را دارد و همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی به میدان رفته گلر کم تجربه ای نیست و آماده شدن برای یک دیدار مهم را به خوبی بلد است، او می‌داند که این یک فرصت ویژه برای اوست و می‌تواند سرنوشت فوتبالی‌اش را تحت تاثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

2016526

در طول فصلی که گذشت استقلال در تمام مسابقات سیدحسین حسینی را درون دروازه در اختیار داشت و عملکرد خوب و نقش تاثیرگذار او به عنوان کاپیتان باعث شده بود تا فرصت به خالدآبادی نرسد اما محرومیت سیدحسین این فرصت را در اختیار خالدآبادی قرار داد تا در 6 هفته پایانی پیراهن استقلال را بر تن کند.

خالدآبادی فصل گذشته همراه با تیم هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و در نقش جهان مقابل سپاهان به میدان رفته بود و با بازی‌های پرتماشاگر بیگانه نیست و بازی کردن تحت فشار و جو ورزشگاه‌های پرهوادار را بلد است.

او در دیدار با تراکتور گلر اصلی استقلالی‌ها خواهد بود و جواد نکونام امیدوار است تا این گلر جوان عملکردی مشابه سیدحسین حسینی را داشته باشد و بتواند کلین‌شیت دیگری را به نام خود ثبت کند.

نظر شما