شناسهٔ خبر: 66689890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

قهرمان لیگ قبل از هفته آخر مشخص می شود |‌ پسرم فقط به خاطر یک نفر استقلالی بود، اما الان نیست

گلر سابق استقلال و پرسپولیس گفت: از رقابت جالبی هم که به وجود آمده من هم مثل همه هواداران دو تیم لذت می‌برم و از خدا می‌خواهم باز هم تیم محبوبم مثل خیلی از سال‌های اخیر قهرمان شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاینمحمد محمدی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس که در این باشگاه در مقطعی پست معاونت ورزشی را هم در اختیار داشت و مدتی است به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا انتخاب شده در خصوص مسائل مختلف پرسپولیس و شانس این تیم برای قهرمانی صحبت کرد.

‌بازی‌های پرسپولیس را تماشا می‌کنید؟
بله، بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم و خوشحالم که این تیم باز هم در کورس قهرمانی قرار دارد چون حقیقتاً بعد از جدایی یحیی فکر نمی‌کردم اوسمار بتواند خیلی در پرسپولیس موفق باشد اما دیدیم که او خوب تیمش را جمع و جور کرد و حالا هم یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی است. نکته حائز اهمیت اینکه پرسپولیس خوب و روان و تماشاگرپسند بازی می‌کند و نمایش‌های خوب و تاکتیکی ارائه می‌دهد.
‌پسرتان شدیداً استقلالی بود. آیا با او بر سر بازی‌های سرخابی‌ها کری دارید؟
نه، پسرم استقلالی نبود و فقط به خاطر مرحوم علی انصاریان که با او دوستی داشت و حتی او را به خاطر زیاد دوست داشتن «عمو علی» صدا می‌کرد، در آن مقطع استقلالی شد اما حالا زیاد پیگیر نیست؛ به همین دلیل با پسرم کری ندارم اما خودم پرسپولیسی هستم و دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود. از رقابت جالبی هم که به وجود آمده من هم مثل همه هواداران دو تیم لذت می‌برم و از خدا می‌خواهم باز هم تیم محبوبم مثل خیلی از سال‌های اخیر قهرمان شود.
‌به عنوان مدیرعامل سایپا انتخاب شدید اما این تیم چرا به لیگ برتر صعود نکرد؟
من سایپایی هستم چون به این تیم متعهدم و با تمام توان هم کارم را انجام می‌دهم هر چند نمی‌توانم علاقه قلبی‌ام به پرسپولیس را کتمان کنم. امسال متأسفانه نشد که سایپا به لیگ برتر بازگردد اما حتماً برای سال بعد همه توانمان را به کار می‌گیریم تا تیم ریشه‌دار سایپا را به لیگ برتر برگردانیم.
‌فکر می‌کنید جنگ قهرمانی به هفته آخر کشیده می‌شود؟
نه، به نظرم در دوهفته‌ای که دو تیم سرخابی پیش رو دارند تکلیف تیم قهرمان مشخص خواهد شد و کار به هفته آخر نمی‌کشد.
‌به نظر شما قرعه پرسپولیس در سه هفته پایانی سخت‌تر از استقلال نیست؟
نه، من به قرعه اعتقادی ندارم چون معتقدم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از سد همه تیم‌ها بگذرد. خودم هم زمانی که در پرسپولیس بودم وقتی قرعه حذفی رویارویی با سپاهان را برداشتم خیلی‌ها از قرعه سخت حرف زدند، در حالی که همان موقع هم بعد از قرعه‌کشی گفتم برای قهرمانی هم سپاهان را شکست می‌دهیم که با نتیجه 4 بر 2 بردیم و در نهایت هم قهرمان شدیم.

نظر شما