شناسهٔ خبر: 66400169 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

گلشن میزبان نمایش «شیرهای خان بابا سلطنه»

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، «زهرا بهادران» کارگردان اثر نمایشی «شیرهای خان بابا سلطنه» با اشاره به این که این اثر نمایشی کمدی، موزیکال  به تهیه کنندگی «موسسه فرهنگی هنری مبتکران هنرآوش خراسان شمالی»  از هفدهم تا بیست و یکم ما جاری در تالار گلشن بجنورد در سئانس 19 برای علاقه مندان اجرا می شود، گفت: از آنجایی که دغدغه ام در تئاتر معرفی نمایش اصیل ایرانی به مردم شهر و استان و کشورم است و این مقوله به خوبی در این متن وجود دارد، تلاش کردم این اثر را تولید و به مرحله اجرای عمومی برسانم که خوشبختانه اتفاق در حال رقم خوردن است.

وی به حضور تیم حرفه ای و کاربلد موسیقی اثر به سرپرستی «محمد کاظمی» اشاره کرد که به جذابیت کار کمک بسیاری کرده است و افزود: در صورت استقبال تماشاگران، اجرای اثر تمدید خواهد شد.

 «بهادران» از این که بلافاصله پس از صدور مجوز، اجرای عموم تمرین نمایش را با گروه شروع کردم و با توجه به فاصله اجرای جشنواره تا اجرای عموم این دغدغه وجود داشت که در روند کار کند پیش رود، تصریح کرد: خوشبختانه تمرینات به خوبی پیش رفته و شور و انگیزه گروه برای اجرای عموم، انگیزه مرا نیز دوچندان کرده است.

 وی افزود: بلیت فروشی کار از طریق سایت  https://gishot.ir آغاز شده است و  علاقه مندان  می توانند از این  طریق نسبت به تهیه  بلیت اقدام کنند.

«بهادران» با بیان این که اهالی تئاتر به اندازه ای دلی کار می کنند که می ترسم این سوء تفاهم ایجاد شود که این وظیفه اهالی تئاتر است، خواستار حمایت ویژه از اهالی تئاتر شد و اظهارداشت: هنرمندان برای تولید اثر نمایشی تلاش می کنند، اما همه دوست دارند در برداشت محصول سهیم باشند.

کارگردان اثر نمایشی «شیرهای خان بابا سلطنه»  که اثرش برنده 10 جایزه از هجدهمین جشنواره تئاتر استان شد خواستار بسیج شدن تمامی ارگانها برای حمایت از تیم هنری شد و بر پای کار بودن ارگان هایی هم چون شهرداری، فرمانداری و آموزش و پرورش  نه تنها  در تولید اثر بلکه در تقویت سبد فرهنگی تاکید کرد.


نظر شما