شناسهٔ خبر: 66397937 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد؛

تعامل نزدیک کمیسیون عمران مجلس با وزارت راه و شهرسازی در جهت آبادانی کشور

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های این کمیسیون برای ایجاد تعاملات نزدیک با مدیران وزارت راه و شهرسازی در راستای رفع چالش‌ها در حوزه توسعه زیرساخت‌های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک وزیر راه و شهرسازی و شورای معاونین با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که در ساختمان دادمان برگزار شد، گفت: قوانین جهش تولید مسکن و ساماندهی بازار اجاره مسکن که قانون دوم مکمل قانون اول است و با پیگیری‌های اعضای کمیسیون عمران و همچنین وزیر راه و شهرسازی تصویب شد، می‌توانند بازار مسکن کشور را بهبود بخشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدامات قابل توجهی در همکاری کمیسیون عمران و مدیران وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته که از میان آن‌ها می‌توان به تخصیص قیر رایگان به سازمان راهداری، تخصیص بودجه‌های مناسب برای بخش مسکن، راهداری، ریلی، دریایی، هوایی و هواشناسی و بسیاری اقدامات دیگر اشاره کرد که می‌تواند در سال جاری توسعه را در بخش‌های مختلف تسریع کند.

وی یادآور شد: در روزهای پایانی مجلس یازدهم قرار داریم و اعضای کمیسیون عمران در فضایی دوستانه تلاش بی نظیری برای توسعه و عمران کشور داشتند. از آنجایی که ۱۷ نفر از ۲۵ عضو کمیسیون عمران به مجلس دوازدهم راه یافته اند، می‌توان گفت که این نمایندگان در دوره فعالیت خود در جهت توسعه و آبادانی حوزه انتخابی خود و کشور در تلاش بودند.

رضایی کوچی در ادامه اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس تلاش دارند تا ریل گذاری مناسب برای فعالیت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شود و سعی بر این بود که در تعاملی دوستانه چالش‌های این حوزه رفع شود.

نظر شما