شناسهٔ خبر: 66396455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خسارت ۴۰۰ میلیارد ریالی سیل به بخش‌های عمرانی و کشاورزی کاشان

سیل هفته گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به بخش‌های عمرانی و کشاورزی کاشان خسارت زده است.

صاحب‌خبر -

خسارت ۴۰۰ میلیارد ریالی سیل به بخش‌های عمرانی و کشاورزی کاشانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر بحران کاشان در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان گفت: بارش‌های چهارم اردیبهشت بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به جاده‌ها، خطوط ریلی، خانه‌های سازمانی و بخش کشاورزی در مناطق سیل‌زده بخش مرکزی این شهرستان خسارت وارد کرد است.
هادی کاشانی با بیان اینکه خسارت برآورد شده شامل ۲۱۳ هکتار از باغ‌ها و مزارع صیفی و سبزی بوده است، افزود: در پی این سیلاب‌ها به حدود ۸۷۰ تن انواع محصولات باغی و زراعی، ۴۵ رأس گوسفند، چهار رشته قنات و چند کیلومتر جاده بین مزارع خسارت وارد شده است.
کاشانی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدید به استان از اوایل این هفته گفت: از بهره‌برداران در بخش‌های مختلف زراعی، باغی و دامداری و گلخانه‌ای، درخواست داریم موارد ایمنی را رعایت کرده و خسارت‌های احتمالی را به واحد‌های مربوط در مدیریت جهاد کشاورزی اطلاع‌رسانی کنند.
وی افزود: لزوم توجه به حفاظت سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، واحد‌های دام و طیور، شبکه‌های آب، برق، گاز و مخابرات از جمله ضرورت‌هایی است که کشاورزان باید در برابر سیل و بارش رگبار باران مورد توجه جدی قرار دهند.
در این نشست سرپرست فرمانداری کاشان گفت:امپراطوری رسانه‌ای دشمن همه تلاشش را می‌کند تا بی عفتی و لاابالی گری را در جامعه ترویج دهد.
حمیدرضا محمدی فشارکی با اشاره به اینکه بی توجهی مدیران به رسانه‌ای کردن دستاورد‌ها نوعی خود تخریبی است، افزود: رسانه‌ها از مسوولان شهرستان کاشان به دلیل ضعیف بودن در اطلاع رسانی فعالیت‌ها گلایه‌مند هستند، مردم باید متوجه عملکرد مسوولان باشند و این مهم از طریق بیان دستاورد‌ها و خدمات از طریق رسانه‌ها محقق می‌شود.

نظر شما