شناسهٔ خبر: 66391150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کارهای عمرانی و خدماتی مازندران تدوین شد

نوشهر- ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از تدوین برنامه های اجرایی راهبرد "جهش تولید با مشارکت مردم "در همه عرصه ها به ویژه در انجام امور عمرانی و خدماتی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احمد توکلی یکشنبه شب در حاشیه سومین همایش شوراهای اسلامی استان مازندران در هتلی در چالوس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: راهبرد "جهش تولید با مشارکت مردم"را با همکاری همه دستگاه های اجرایی در همه عرصه ها در انجام امور عمرانی و خدماتی این استان اجرایی می کنیم.

وی اظهارداشت: در سال جاری حسب تاکید رهبر معظم انقلاب موضوع مهم راهبرد امسال " جهش تولید با مشارکت مردم " با کمک اعضای شوراهای اسلامی که نمایندگان مردم در روستاها و شهرها هستند، اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد : موضوع چالش ترافیک این استان را که برنامه جامع آن در سال های گذشته تهیه شده باید به روزرسانی شود که در سال جاری در دستور کار داریم از جمله تعریض محورها و رفع نقاط حادثه خیز و موضوعاتی در حوزه فرهنگ سازی و راهبری داریم در دستور کار مجموعه استان و همه عوامل اجرایی اعم از شهرداری ها، شوراهای اسلامی و دهیاری ها ادامه خواهیم داد.

برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کارهای عمرانی و خدماتی مازندران تدوین شد

به گزارش ایرنا، شعار سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب در حالی با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" اعلام شد که بررسی چند سال اخیر این نامگذاری ها نشان می دهد طی ۱۶ سال گذشته شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، همواره با محوریت توجه به تولید و رونق اقتصادی بوده است.

این امر اهمیت و ضرورت رشد و توسعه اقتصادی و زیربنایی بودن این بخش و لزوم برنامه ریزی های اصولی و مناسب کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را نشان می دهد.

معاون استاندار مازندران در خصوص طرح ملی آزاد راه تهران- شمال یادآور شد : این آزادراه از جمله طرح های مهم ملی کشور است که نماینده مردم تنکابن و رامسر و عباس آباد در مجلس شورای مجددانه پیگیر همه امورات آن بوده و هست و مجموعه استان نیز در سال جاری این موضوع را پیگیری کرده و آماده نحوه اجرای کار هستیم.

در این همایش شماری از اعضای شوراهای برتر استان مازندران تجلیل شدند.

نظر شما