شناسهٔ خبر: 66387782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دروغ گفتند الان قصد ندارم به استقلال برگردم/ این اتفاق به ضرر پرسپولیس می‌شود

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: چند روز برای زیارت در مشهد مقدس بودم، اما برخی نوشتند دارد تلاش می‌کند به استقلال برگردد!

صاحب‌خبر -

تیم‌های پرسپولیس و استقلال هفته گذشته به‌صورت رسمی خصوصی‌سازی شدند که البته همین موضوع از سوی پیشکسوتان و چهره‌های مطرح دو باشگاه با واکنش‌های متفاوتی همراه بود.

اکنون علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال نیز صحبت‌های جالبی را در این زمینه و شرایط استقلال در لیگ مطرح کرده است.

گزیده صحبت‌های فتح‌الله‌زاده با اطلاعات‌آنلاین درباره موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در زیر بخوانید:

  • {مالک پرسپولیس} کاری کردند که دو باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا بروند. بنده درباره بانک‌ها نمی‌توانم صحبت کنم. نمی‌توانم خیانت کنم، اما یک نظری دارم. شاید تفسیر من غلط باشد. اگر پرسپولیس را به یک بانک می‌دادند بهتر بود. خود بانک ملت می‌توانست به تنهایی این باشگاه را اداره کند. این اتفاق به ضرر پرسپولیس می‌شود. 
  • {مالک استقلال} در استقلال تا زمانی که آقای عسگری در راس هلدینگ خلیج فارس است خوب خواهد بود، چون ورزش را دوست دارد. آدم‌های ورزشی کنار ایشان هستند، ولی نمی‌دانم بعد از ایشان چه می‌شود.
  • {وضعیت این روزهای استقلال} قهرمانی مثل گنجشک در دستان استقلال است و نباید کاری کرد که بپرد. استقلال شانس اول قهرمانی است و فقط نگران اختلافات درونی هستم. از آقای خطیر و آقای نکونام خواهش می‌کنم کمی یکدیگر تحمل کنند.
  • {شایعه بازگشت به استقلال} در بدترین شرایط برای استقلال در آتش می‌روم، اما الان دنبال این مسایل نیستم. امیدوارم حاشیه درست نشود که عده‌ای بگویند فتح‌الله‌زاده می‌خواهد برگردد. برخی نامردی می‌کنند. من چند روز مشهد مقدس بودم. برخی نوشتند دارد تلاش و لابی می‌کند برگردد.
  • {فرهاد مجیدی و رد پیشنهاد تراکتور} فرهاد سرمایه فوتبال است و برمی‌گردد. الان استقلال مربی دارد پس چه اشکالی دارد برود تیم دیگری کار کند.

بیشتر بخوانید: اظهارات جالب عموی کاپیتان سابق پرسپولیس پس از مالکیت استقلال؛ آبی‌ها به سمت توفیق‌های جهانی می‌روند/ آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که...

نظر شما