شناسهٔ خبر: 66648524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آینده سازان با شکست حریف تهرانی در لیگ ماندگار شد

اقتصاد ایران: اردبیل- تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در اولین تجربه حضور در لیگ دسته دو موفق شد با شکست حریف تهرانی در لیگ دسته دو ماندگار شد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی آینده سازان در اردبیل اظهار کرد: امروز در ورزشگاه تختی و از هفته بیست و ششم لیگ دسته دو کشور تیم آینده سازان اردبیل توانست حریف پایتخت نشین خود پارسا را یک بر صفر شکست داده و با کسب ۳۱ امتیاز در این لیگ باقی بماند.

صابر اسدی خاطرنشان کرد: این تیم با قرار گرفتن در جایگاه هشتم لیگ دسته دو برای فصل آینده نیز خود را مهیای رقابت با رقبا خواهد کرد.

وی افزود: امیدواریم با تلاش و همراهی مالک باشگاه و سایر عوامل بتوانیم هم در جذب بازیکنان جدید و هم تقویت کادر فنی تیم به نحوی عمل کنیم تا تیم آینده سازان جایگاه بهتری را کسب کند.

مدیرعامل باشگاه آینده سازان در اردبیل با قدردانی از هواداران پرشور آینده سازان که در گرما و سرما این تیم را پشتیبانی کرده اند، تصریح کرد: این تیم در فصل سپری شده فرازونشیب های مختلفی را طی کرد تا شاهد ماندگاری تیم در لیگ دسته دو باشیم ولی سعی می کنیم در تجربه سال دوم این تیم را برای کسب امتیاز بیشتر و حتی صعود به لیگ دسته یک آماده و مهیا کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما