شناسهٔ خبر: 66648492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امباپه بازیکن سال فرانسه: با سر بالا می‌روم

کیلیان امباپه برنده جایزه بهترین بازیکن سال فرانسه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه امشب در مراسم اهدای جوایز در پاریس، به عنوان بهترین بازیکن سال فرانسه انتخاب شد. او پس از هفت سال قرار است پاری سن ژرمن را ترک کند.

امباپه 25 ساله، پس از فصلی که در آن 44 گل در تمام رقابت‌ها برای پی‌اس‌جی به ثمر رساند، جایزه بهترین بازیکن لیگ فرانسه را در جشن UNFP (اتحادیه بازیکنان فرانسه) برای پنجمین بار متوالی دریافت کرد.

کاپیتان تیم ملی فرانسه هفته گذشته تایید کرد که در پایان فصل پس از اتمام قراردادش از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و انتظار می‌رود رئال مادرید مقصد بعدی او باشد.

امباپه آخرین بازی خانگی خود را برای پاری سن ژرمن روز یکشنبه انجام داد و مقابل تولوز با نتیجه 3-1 شکست خورد. او در رقابت‌های فصل جاری لیگ فرانسه 27 گل به ثمر رسانده بود‌.

2021688

او پس از دریافت جایزه‌اش گفت: "این خداحافظی بسیار دشوارتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. این فصلی از زندگی من است که قرار است، بسته شود. فصل بعدی حرفه من بسیار هیجان انگیز خواهد بود. سعی کردم افتخار کنم و نماینده شایسته‌ای در لیگ یک باشم. با سر بالا می‌روم.

پدرم از من می‌خواست که قبل از رفتن، در لیگ یک تاریخ ساز شوم. با تشکر از همه شما.  این یک سفر طولانی بوده و من بسیار خوشحالم. از اینکه برای آخرین بار در پارک دو پرنس تشویق نشدم، متعجب شده‌اید؟ من دیگر از هیچ چیز تعجب نمی‌کنم. من چیزهای جدیدی کشف خواهم کرد که من را بسیار خوشحال می‌کند.

بدون موناکو و پاری سن ژرمن هرگز نمی‌توانستم این کار را انجام دهم. در حین رفتن از همه افراد باشگاه، مربیان، کادرفنی، کادر پزشکی، مدیریت ورزشی و رئیس باشگاه تشکر می‌کنم.‌

من برای آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد، هیجان زده‌ام. چه زمانی باشگاه آینده‌ام را معرفی خواهم کرد؟ الان وقتش نیست. برای همه چیز زمان مناسبی وجود دارد."

2021689

نظر شما