شناسهٔ خبر: 66383014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد

یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری سه هزار میلیارد تومان مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی جذب اعتبارات نفتی در استان افزود: هر چه سریع‌تر اسامی طرح‌های نیمه تمام باید برای جذب اعتبار به وزارت نفت ارسال شود.

وی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه عمرانی هماهنگی داشته و هر دستگاه باید یک طرح شفاف ارائه دهد.

روستا تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از الویت‌های این معاونت است و تخصیص اعتبارات نفت برای این قبیل طرح‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این اعتبارات به هر سازمانی که بتواند زودتر اقدام کند، اختصاص داده می‌شود به عنوان مثال برای پل سوم بشار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نفتی در نظر گرفته شد و با دریافت اعتبار در کمتر از ۳۰ روز این اعتبار پرداخت می‌شود.

روستا مهم‌ترین ویژگی اعتبارات نفت را نقد بودن و سرعت پرداخت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های اساسی دیگر موجود در استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

نظر شما