شناسهٔ خبر: 66624352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

۶۹ تن سیلیستین در شاهرود توقیف شد

سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف ۶۹ تن سنگ معدنی سیلیستین در شاهرود و دستگیری سه متهم سودجو در این رابطه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا به ویژه مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن و منابع طبیعی، مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ رویان و پاسگاه انتظامی طرود با اشرافیت اطلاعاتی و پایش کویر و مسیرهای مواصلاتی توانستند دو خودرو سنگین حامل سنگ سیلیستین که به صورت غیر مجاز برداشت شده بود را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه هرگونه فعالیت برای استخراج از معدن سنگ سیلیستین به علت عدم استانداردهای لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی غیر مجاز است، ادامه داد: در بازرسی از این خودروها ۶۹ تن سنگ سیلیستین کشف و در این رابطه سه نفر دستگیر و ۲ خودرو کامیون و تریلی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه استفاده غیر مجاز از معادن و تخریب و اتلاف منابع طبیعی را نمی‌دهد و از شهروندان عزیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما