شناسهٔ خبر: 66382844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خسارت سیل به جاده ها ، پلها و آب روهای محور کاشان به نطنز

جاری شدن سیل اخیر ۲۳۰میلیارد ریال خسارت به جاده‌ها، پل‌ها و آب رو‌های محورکاشان_نطنز و محور بزرگراهی اردستان_کاشان وارد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: بر اثر جاری شدن سیل ۹۰ دستگاه پل و آبرو در حوزه راه‌های شهرستان کاشان طی سیل اخیر دچار آسیب دیدگی شده است.


علی اکبر آقایی افزود: بارندگی و جاری شدن سیلاب روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه به رویه آسفالت، شانه راه و پل و آبرو، ۲۷ کیلومتر از راه‌های شهرستان خسارت وارد شده است افزود: تخریب برخی پل‌ها و آبروها، شانه سازی جاده‌ها، تخریب رویه آسفالت مسیر‌ها و علائم راهداری، مهم‌ترین خسارات وارد شده به راه‌های شهرستان کاشان است.


وی افزود: در سیل اخیر به چهار کیلومتر از محور‌های روستایی «دره»، «خنب» و «جزه» شهرستان کاشان نیز خسارت وارد شده است.


آقایی اضافه کرد:محور کاشان_بادرود در محدوده تقاطع غیر هم سطح سلمان فارسی به دلیل تجمع سیلاب مسدود شده بود که پس از اتمام بارش ها، راهداران این اداره سیلاب تخلیه و مسیر زیرگذر بازگشایی شد

خسارت سیل به جاده ها ، پلها و آب روهای محور کاشان به نطنز خسارت سیل به جاده ها ، پلها و آب روهای محور کاشان به نطنز خسارت سیل به جاده ها ، پلها و آب روهای محور کاشان به نطنز خسارت سیل به جاده ها ، پلها و آب روهای محور کاشان به نطنز خسارت سیل به جاده ها ، پلها و آب روهای محور کاشان به نطنز

نظر شما