شناسهٔ خبر: 66379697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجهیز دانشکده دندانپزشکی مشهد به دستگاههای پیشرفته در حوزه درمان ریشه

دانشکده دندانپزشکی مشهد به میکروسکوپ پیشرفته در حوزه درمان ریشه تجهیز شد.

صاحب‌خبر -

تجهیز دانشکده دندانپزشکی مشهد به دستگاههای پیشرفته در حوزه درمان ریشه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عضو هیأت علمی گروه درمان ریشه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جدیدترین میکروسکوپ بخش درمان ریشه این دانشکده از نوع zumax۲۰۵۰ که جزء برترین میکروسکوپ‌های موجود در ایران است به قیمت ۶۹۰ میلیون تومان خریداری شد.

دکتر مریم فرقانی‌راد ابراز امیدواری کرد: با تجهیزات به‌روز در حوزه درمان ریشه دانشکده دندانپزشکی مشهد، اقدامات درمانی مراجعه‌کنندگان با بهترین کیفیت ممکن انجام شود.

وی گفت: این دانشکده مجهز به ۳ میکروسکوپ به‌روز و پیشرفته در حوزه درمان ریشه بوده و بخش زیادی از درمان‌های روزانه این گروه از بیماران به‌صورت میکروسکوپیک انجام می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بخش تخصصی درمان ریشه دانشکده دندانپزشکی مشهد در سال ۱۳۲۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در هر سال بین ۳ تا ۵ دستیار تخصصی برای فراگیری آموزش‌های این مقطع در گروه درمان ریشه این دانشکده پذیرش و  به عنوان متخصصان توانمند این حوزه در سراسر کشور مشغول به خدمت می‌شوند.

دکتر مریم فرقانی‌راد افزود: به‌طور متوسط در هر هفته حدود ۱۰۰ بیمار در بخش تخصصی درمان ریشه دانشکده دندانپزشکی مشهد معاینه می‌شوند و گروه تخصصی آن به عنوان یکی از برترین و قوی‌ترین گروه‌های درمان ریشه ایران مطرح است.

نظر شما