شناسهٔ خبر: 66377873 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پدر یکی از اسرای صهیونیست خطاب به تل‌آویو:

به جای حمله به رفح به فکر بازگرداندن اسرای اسراییلی باشید

با افزایش انتقادات نسبت به طرح کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به شهر رفح پدر یکی از اسرای صهیونیست خواهان توجه به بازگرداندن این افراد از نوار غزه به جای حمله به رفح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رادیو رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در گزارشی تاکید کرد: خانواده های اسرای اسراییلی خواهان بازگرداندن اعضای خانواده خود از نوار غزه به جای عملیات نظامی در شهر رفح هستند.

در این گزارش سخنان پدر اسیر صهیونیستی که روز گذشته گردان های قسام یک فایل ویدئویی از وی منتشر کردند آمده است. پدر این اسیر صهیونیست تاکید کرد: ما هیچ اهمیتی به عملیات نظامی در شهر رفح نمی دهیم و بازگشت اسرا از نوار غزه برای ما مهم است.

یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرده است: محال است یک عملیات به نفع اسراییلی ها بدون بازگرداندن اسرا از نوار غزه انجام شود.

وی افزود: هر روز منتظر هستیم تعداد بیشتری از اسرا یکی پس از دیگری کشته شوند.

لاپید اضافه کرد: اگر من نخست وزیر بودم، عملیات در شهر رفح را در برابر بازگرداندن اسرا لغو می کردم. اگر مواضع سختگیرانه کابینه نتانیاهو نبود می شد یک توافق در ماه دسامبر امضا کرد.

«تزیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی شب گذشته در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی اسراییل هشدار داد.

نظر شما