شناسهٔ خبر: 66376819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

درخواستی از سازمان بحران کشور؛

هلال احمر کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از سازمان مدیریت بحران کشور خواست؛ هلال احمر استان کرمانشاه منطقه غرب کشور شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از ‌کرمانشاه، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در اولین جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه که با حضور نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد به زیرساخت‌های خوب کرمانشاه در بحث امداد و نجات اشاره کرد.وی از نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که که هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور تصریح کرد: اگر کرمانشاه هاب منطقه برای مدیریت بحران شود با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند به صورت تخصصی استان‌های ایلام، همدان و کردستان را پوشش دهد.محمودی خاطرنشان کرد: چنانچه این درخواست مصوب شود سه تا چهار فروند بالگرد دایمی مستقر می‌شود تا پشتیبانی را در حداقل زمان انجام دهد.

وی با اشاره به بحث اربعین و استقبال زائران برای خروج از کشور از طریق مرز رسمی خسروی تصریح کرد: باید آمادگی امدادرسانی به‌موقع داشته باشیم در این راستا سازماندهی خوبی در کشور صورت گرفته است‌.وی با اشاره به افزایش حوادث کوهستانی کرمانشاه، تصریح کرد: باید فضای ایمنی در مکوهستان‌ها با علامت‌گذاری و وجود راهنما و... صورت بگیرد تا علاوه بر اینکه مردم برای طبیعت‌گردی به سمت کوهستان‌ها ترغیب شوند، ایمنی آن‌ها نیز حفظ شود‌.

نظر شما