شناسهٔ خبر: 66373908 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

نمایشگاه ایران اکسپو 2024 با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد

صاحب‌خبر -

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو 2024 توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام ایران اکسپو 2024 – Iran EXPO 2024 از صبح روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت 1403 آغاز به کار کرد. مراسم افتتاح این رویداد بین‌المللی با حضور سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهوری اسلامی ایران)، انسیه خزعلی (معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری)، عباس علی آبادی (وزیر صنعت، معدن و تجارت)، صمد حسن زاده (رئیس اتاق بازرگانی ایران) و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سرمایه‌گذاران و تجار داخلی و خارجی و صاحبان صنایع در سالن اجلاس سران نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه ایران اکسپو 2024 نمایشگاه ایران اکسپو 2024

نمایشگاه ایران اکسپو 2024 در روزهای 8 تا 12 اردیبهشت ماه به‌مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و حدود دو هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر بین‌المللی از 120 کشور جهان در آن حضور دارند. فراهم کردن فرصت ارائه محصولات، خدمات، فناوری‌ها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخش‌ها و صنایع مختلف از جمله مهم‌ترین اهداف این رویداد محسوب می‌شوند.

برنامه‌های ایرانسل در نمایشگاه ایران اکسپو 2024

شرکت ایرانسل هم در نمایشگاه Iran EXPO 2024 حضور دارد و جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌های خود در حوزه‌های سبک زندگی دیجیتال و محصولات ارتباطی را عرضه می‌کند و همچنین به ارائه راهکارهای دیجیتال و ارتباطی ویژه صنایع مختلف می‌پردازد.

واحد راهکارهای سازمانی ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران نیز با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو 2024، سبدی فراگیر از محصولات و خدمات دیجیتال را ارائه می‌کند و معرفی و ارائه راهکارهای دیجیتال و ارتباطی ویژه صنایع مختلف به بازدیدکنندگان و همچنین برقراری ارتباط و نشست با مدیران صنایع و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. معرفی راهکارهای ویژه هوشمندسازی و تحول دیجیتال در صنایع، معادن، بنادر و حوزه‌های مرتبط با دیجیتال‌سازی فرایندهای کشاورزی و هوشمندسازی کارخانجات از جمله محصولات و راهکارهایی هستند که توسط بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل در این رویداد ارائه می‌شوند.

راهکارهای سازمانی در غرفه ایرانسل، فعالیت‌ها و برنامه‌های دیگری را نیز در دستور کار قرار داده که از جمله آنها می‌توان به ارائه محصولات و خدمات دیجیتال مانند سرویس بی‌سیم واکه (PoC)، سرویس مدیریت هوشمند ناوگان، سرویس خودرو متصل، سرویس‌های تبلیغات هوشمند مانند یلوادوایز برای کسب‌وکارها، معرفی زیرساخت‌های ارتباطی و اتصال‌پذیری برای کسب‌وکارهای سازمانی مانند شبکه اختصاصی نسل پنج (Private 5G)، پوشش یکپارچه ذیل خدمات پروانه UNSP، شبکه امن همراه (APN/VPN)، موبایل سازمانی، رومینگ، فیبر نوری، NB-IoT و IBS/DAS اشاره کرد.

سرویس‌ها و خدمات دیگر واحد دیجیتال ایرانسل برای ارائه خدمات دیجیتال به افراد و کسب‌وکارها شامل سامانه ارسال تبلیغات هوشمند دیجیتال «یلوادوایز»، بازارچه مدیریت و عرضه API «یلوهاب»، سامانه یکپارچه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری ایرانسل «یلوپل» و کیف پول دیجیتال «جیب جت» نیز با نوآوری در ارائه خدمات در اختیار علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه ایران اکسپو 2024 قرار می‌گیرند.

تیم مدیریت تامین ایرانسل نیز به‌منظور شناسایی پتانسیل‌های همکاری، در این رویداد با بیش از 1300 شرکت تجاری بین‌المللی، ارتباط برقرار خواهد کرد و آزمایشگاه هوش مصنوعی و محصولات دیجیتال، خدمات فروش الکترونیک محصولات ایرانسل و حضور شرکت اسنپ به‌عنوان زیرمجموعه ایرانسل هم از سایر بخش‌های غرفه ایرانسل در IRAN EXPO 2024 محسوب می‌شوند.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به ایران اکسپو 2024 تا روز 12 اردیبهشت 1403 و از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است و غرفه ایرانسل در سالن 38 نیز از علاقه‌مندان میزبانی می‌کند. این رویداد در گروه‌های کالایی صنعت (صنایع خودروسازی، مخابرات و الکترونیک، چاپ و بسته‌بندی، لوازم خانگی و…)، صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی و خدمات (بیمه، مالی، گمرک و…) برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید:
رویداد استارتاپی هوش مصنوعی از داده تا ثروت با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی}

برچسب‌ها:

نظر شما