شناسهٔ خبر: 66373555 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ هموطنِ درگیر سیل از خدمات امدادی هلال احمر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره بهرمندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در ۱۳ استان کشور گفت: ۳۴۴ نیز نفر توسط نیروهای عملیاتی این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات، بابک محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه ، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه ، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران ، کرمان ، یزد ، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار  و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم  برنج،۶۸۴ تخته پتو،  ۹۵۸ قوطی کنسروجات،  ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه  چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیروهای این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما