شناسهٔ خبر: 66367188 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

قدردانی رئیس هلال احمر از امدادگر ناجی نوزاد ۳ روزه

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی از نجاتگر اپراتور ۱۱۲ هلال احمر قم که جان نوزاد ۳ روزه را نجات داد قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از جمعیت هلال‌احمر؛متن پیام پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

 

بسم الله‌ الرحمن الرحیم

 

 

جناب آقای محمد محمدی

 

نجاتگر گرامیِ جمعیت هلال احمر استان قم

 

تلاش جنابعالی برای بازگرداندن یک نوزاد به زندگی، جلوه‌ای عظیم از رسالت جمعیت هلال احمر در انجام وظیفه مقدس امداد و نجات بود و عمل خداپسندانه شما برای کمک به خانواده‌ای مضطرب از اتفاقی ناگوار، "تسکین آلام بشری" را به عنوان ماموریت‌ مهم جمعیت هلال احمر، به زیباترین شکل ممکن برای همگان تفسیر کرد.

 

نشر اخبار چنین حوادثی، نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر را به عنوان الگوی کامل انسانیت و نوعدوستی به جامعه معرفی می‌کند که علاوه بر اجرای مسئولیت شان به نحو احسن، مروج نمادهای ایثار نیز هستند.

 

امید است بازتاب خبر مستند این حادثه و انعکاس مسئولیت‌پذیری جنابعالی، اهمیت کمک‌های اولیه را بیشتر در ذهن جامعه نهادینه کند و مردم عزیزمان را به یادگرفتن مباحث امدادی تشویق نماید.

 

لازم می‌دانم با ارج نهادن به وظیفه‌شناسی جنابعالی در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قم، خداوند متعال را برای این نعمت که همکارانی سخت‌کوش و نیک اندیش چون شما و دیگر نجاتگران و امدادگران عزیز جمعیت هلال احمر دارم، شاکر باشم.

 

توفیق و سربلندی تان را از خداوند بزرگ خواستارم.

 

پیرحسین کولیوند

 

رئیس جمعیت هلال احمر

برچسب‌ها:

نظر شما