شناسهٔ خبر: 66367173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود

شیما احمدزاده

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت‌ماه در ۷ بخش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مریم عرب‌نژاد سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری رویداد ملی«سهم من از جوانی ایران» که امروز، ۸ اردیبهشت در سالن جلسات فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، با بیان اینکه امسال دومین رویداد جایزه ملی جمعیت برگزار خواهد شد؛ اظهار کرد: این رویداد در دو سطح ملی ۳۱ اردیبهشت و به صورت استانی ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: این رویداد در دو بخش کشف محور و تقاضا محور برگزار می‌شود؛ در بخش کشف محور افراد فعال در حوزه جوانی جمعیت معرفی می‌شوند و بخش تقاضا محور به صورت خوداظهاری است که با اطلاع رسانی در فضای مجازی افراد می توانند آثار خود را ارسال کنند.

عرب‌نژاد یادآور شد: دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قالب ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی در ۷ بخش شامل؛ خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، مدیران و نخبگان، موسسات و شرکت‌های خصوصی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم یادآور شد: شاخصه‌های ارزیابی در بخش خانواده؛ تعداد فرزندان، موفقیت علمی مادر و فرزندان، موفقیت فرهنگی و اجتماعی مادر و فرزندان، کنشگری تبلیغ اعضای خانواده در امر فرزندآوری، ازدواج به هنگام زوجین است.

عرب‌نژاد تصریح کرد: شاخصه‌های ارزیابی در بخش رسانه شامل؛ گسترده و اثر بخش بودن در سطح خبرگزاری، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، در بخش سازمان‌های مردم نهاد معیار آن مردمی، خلاق و شبکه ساز است، همچنین در بخش شرکت‌ها و موسسات خصوصی عمومیت ارائه خدمات، در بخش دستگاه‌های اجرایی عمومیت ارائه خدمات، تکلیف مداری خلاقیت و عملکرد فراتر از وظایف قانونی، و در بخش نخبگان تعداد تولیدات و اثرگذاری و جریان سازی است.

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود

وی افزود: علاقه‌مندان برای ارسال آثار به دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۰۲۵۳۱۶۲۰۲۶۳ و۰۹۳۳۰۹۹۷۹۸۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

نظر شما