شناسهٔ خبر: 66364368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست اداره کل امور زنان استانداری قم:

برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

قم- ایرنا- سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قالب ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۲۶ اردیبهشت‌ماه در این استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مریم عرب‌نژاد روز شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این رویداد در ۲ سطح کشف محور و تقاضا محور برگزار می شود که در بخش کشف محور، افرادی که در فعالیت‌های مربوط به جوانی جمعیت فعال بودند، معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی اضافه کرد: سطح تقاضامحور به صورت خوداظهاری است که با فراخوان‌هایی که در سطح فضای مجازی صورت می گیرد، فعالان می‌توانند با ارسال آثار، خود را معرفی کنند.

به گفته وی، این رویداد در هفت بخش شامل خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

عرب‌نژاد با بیان این‌که آثار شرکت‌کنندگان در سه سطح ارزیابی می‌شود، خاطرنشان کرد: آثار توسط پنج نفر از داوران بررسی می‌شود و علاقه‌مندان برای ارسال آثار تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند.

وی گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار به دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۰۲۵۳۱۶۲۰۲۶۳ و۰۹۳۳۰۹۹۷۹۸۶ تماس حاصل نمایند.

نظر شما