شناسهٔ خبر: 66362653 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ادامه روند رفع نواقص خط 3 مترو تهران

صاحب‌خبر -
ادامه روند رفع نواقص خط 3 مترو تهران
خبرگزاری آریا - در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط 3 مترو تهران، امسال نیز بخش دیگری از تاسیسات، دسترسی‌ها و ورودی‌های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط 3 ارتقاء یابد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) مهندس "آزاد اکبری" مجری خط 3 مترو تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط 3 را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تامین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.
در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.
مجری خط 3 مترو تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، 12 مورد از نواقص خط 3 برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تامین ‌شود، می‌توان تا سال 1404 کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.
انتهای پیام/

نظر شما