شناسهٔ خبر: 66338055 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

هونگچی EH7 کانورتیبل؛ برقی، چینی و بدون سقف!

صاحب‌خبر -

هونگچی EH7 کانورتیبل، نسخه روباز سدان لوکس چینی شرکت Hongqi با طراحی چشم‌نواز و لوکس در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ به‌نمایش درآمد.

هونگچی، زیرمجموعه لوکس گروه FAW چین، با حضور در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ از مدل روباز جدید هونگچی EH7 کانورتیبل رونمایی کرد. این نسخه جدید سدان لوکس EH7 است که اوایل فروردین ماه بدون سقف عرضه شده بود و حالا می‌خواهد تجربه رانندگی با سقف باز را به این محصول اضافه کند. نسخه روباز EH7 با تکیه بر موفقیت مدل قبلی ساخته شده و همچنان نگرش خاص این برند را حفظ کرده است.

طراحی چشم‌نواز نسخه روباز EH7

هونگچی EH7 کانورتیبل هونگچی EH7 کانورتیبل

مدل روباز EH7، طراحی کلی نسخه استاندارد را حفظ کرده است. جلوپنجره بسته و ترکیب منحصربه‌فرد چراغ‌های جلوی هفتی‌شکل که جدیدترین زبان طراحی خانوادگی برند Hongqi محسوب می‌شوند، در این خودرو نیز دیده می‌شوند. جذاب‌ترین ویژگی نسخه روباز، نمای آن با سقف باز است. خودرو کانورتیبل هونگچی با رنگ‌های خاص بدنه، در میان رقبای خود متمایز می‌شود. ابعاد این خودرو نیز 4980 در 1915 در 1490 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور 3000 میلی‌متری دارد.

هونگچی EH7 کانورتیبل هونگچی EH7 کانورتیبل

فضای داخلی خودرو روی کیفیت بالای متریال و هماهنگی رنگ با بدنه تأکید دارد. نسخه روباز EH7 به یک نمایشگر دوگانه خمیده با اندازه‌های 6 اینچ و 15.5 اینچ، به همراه یک سیستم نمایشگر سربالا با واقعیت افزوده (AR HUD) مجهز شده است.

هونگچی EH7 کانورتیبل هونگچی EH7 کانورتیبل

پردازنده مرکزی اسنپدراگون 8155، به‌عنوان یک پیشرفت قابل توجه برای برند هونگچی، وظیفه پردازش این سیستم را بر عهده دارد. طراحی داخلی با رویکرد مینیمالیستی دنبال شده و تقریباً هیچ دکمه فیزیکی دیده نمی‌شود. فرمان خودرو نیز ظاهری اسپرت و خاص دارد و شبیه به کنترلر بازی‌های ویدیویی طراحی شده است. در نهایت به صندلی‌هایی می‌رسیم که از طراحی یکپارچه بهره می‌برند و رنگ‌های جدید فضای داخلی، حس کلی آینده‌نگرانه و پویایی را القا می‌کنند.

مشخصات فنی و قیمت هونگچی EH7 کانورتیبل

خودرو هونگچی EH7 کانورتیبل در دو مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. باتری‌های لیتیوم یونی این خودرو توسط کمپانی CATL تأمین شده‌اند. شتاب صفر تا صد خیره‌کننده این ماشین نیز تنها 3.5 ثانیه است. لازم به ذکر است که نسخه روباز به‌عنوان یک نسخه ارتقا یافته در خط تولید فعلی EH7 عرضه می‌شود که در حال حاضر شامل پنج مدل با قیمت‌هایی بین 229,800 تا 309,800 یوآن (تقریباً معادل 31,900 تا 43,000 دلار آمریکا) هستند. با معرفی نسخه روباز، انتظار می‌رود قیمت‌ها نیز به‌طور نسبی افزایش یابند.

هونگچی EH7 کانورتیبل هونگچی EH7 کانورتیبل

هونگچی قصد دارد زیرمجموعه‌های این خانواده را گسترش دهد و در آینده مدل‌هایی با قابلیت تعویض باتری و شارژ سریع با قابلیت پیمایش تا 800 کیلومتر را عرضه کند. با معرفی EH7 روباز، شرکت Hongqi همچنان در تلاش است تا نام خود را در بازار خودروهای لوکس تثبیت نماید. در نمایشگاه خودرو پکن شاهد اتومبیل‌های لوکس و جذاب دیگری نظیر دیگر مدل این برند یعنی هونگچی EHS7، سوپرکار بی وای دی اسپید ۹، مینی ون جک RF8، اتومبیل‌های برند EXEED و دیگر مدل‌ها نیز بودیم.

دیگر اخبار نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ را بخوانید:
اکسید در نمایشگاه خودرو پکن از سدان تمام الکتریکی اکسلانتیکس ES رونمایی می‌کند برند اکسید اکسلانتیکس عصر جدید خودروهای الکتریکی را در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش می‌گذارد جی کلاس هم برقی شد؛ نسل جدید شاسی بلند لوکس مرسدس بنز با پیشرانه الکتریکی نسخه برقی کی ام سی T9 رونمایی شد + مشخصات فنی، امکانات و تصاویر تویوتا از دو خودرو برقی جدید در نمایشگاه اتومبیل پکن رونمایی کرد

نظر شما