شناسهٔ خبر: 66336580 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برگزاریِ سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خانه کارگر

سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خانه کارگر، به مناسبت هفته کارگر بعد از ظهر امروز با حضور علیرضا محجوب برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خانه کارگر، به مناسبت هفته کارگر بعد از ظهر امروز، پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، با حضور علیرضا محجوب، دبیر کل خانه کارگر، در خانه کارگر برگزارشد.

در ابتدای این نشست حق پرست، دبیر اجرایی خانه کارگر تهران، گفت: حضور افراد فعال و علاقه‌مند به رشته‌های مختلف هنری را در خانه کارگر ارج می‌نهیم و هفته‌ی کارگر را به شما تبریک می‌گوییم.

وی گفت: از شما می‌خواهیم در تجمع روز کارگر حضور داسته باشید. همچنین از شما می‌خواهیم  در دفاع از حقوق خود و  دستمزد کارگران  در برنامه‌هایی که برای شما در نظر گرفته می‌شود حضور فعال داشته باشید.

دبیر اجرایی خانه کارگر تهران گفت: با دستمزدی که برای کارگران تعیین شده و با توجه به شرایط اقتصادی احتمالا کارگران شرایط سختی در سال جاری خواهند داشت. کنترل تورم و گرانی از مهم‌ترین خواسته‌های ماست. امیدواریم شرایط اقتصادی کارگران بهتر شود.

حق‌پرست بیان کرد: نصف جمعیت کشور را جمعیت کارگری تشکیل می‌دهد و همانطور که رهبری فرمودند اگر رضایتمندیِ این گروه حاصل شود جامعه‌ی فعال و  رو به رشدی خواهیم داشت.  امیدواریم به این مراتب دست پیدا کنیم.

در ادامه‌ی برنامه عباسی، دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خانه کارگر، گفت: ما تمام آثار را بررسی کردیم، آثار خوبی بود و معتقدیم بهتر از این هم  می‌تواند باشد.

وی بیان کرد: ما هنرجویان بسیاری داریم و در رشته‌های مختلف آموزش‌هایی ترتیب داده‌ایم. هنرجویانی که آموزش می‌بینند می‌توانند با فروش تولیدات خود درآمد کسب کنند. 

عباسی گفت: امیدواریم در سالهای آینده این جشنواره کم‌نقض‌تر و بهتر برگزار شود و رشته‌های بیشتر با کیفیت بهتر به آموزشهای ما اضافه شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما