شناسهٔ خبر: 66318099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک مسوول در هیات فوتبال قم:

مدارس فوتبال و فوتسال بدون مجوز در قم پلمب می شود

قم- ایرنا- رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم گفت: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان که بدون مجوز هیات فوتبال اقدام به فعالیت کنند توسط دستگاه‌های نظارتی پلمب می شوند.

صاحب‌خبر -

عباس زارعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که مهلت ثبت‌ نام و اخذ مجوز برای مدارس فوتبال و فوتسال تا دهم اردیبهشت ماه جاری تعیین شده است ابراز کرد: پس از آن زمان تعیین شده، کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال قم اقدام به اعلام مدارس فوتبال مجاز و شروع رسمی کار مدارس فوتبال خواهد کرد.

وی ادامه داد: تمامی مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی که در سال‌ های گذشته مدارک خود را ارائه کرده و دارای پرونده هستند باید طبق آیین‌ نامه جدید مدارک لازم را ارائه کنند.

زارعی افزود: در پیش بودن فصل تابستان و افزایش زمان اوقات فراغت دانش‌آموزان و توجه خانواده‌ها به مباحث آموزش فرزندانشان، مسوولیت بزرگی را به دوش هیات فوتبال استان قم می‌گذارد.

وی اظهار کرد: در این راستا مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی که در سطح استان قصد فعالیت دارند باید با مراجعه به کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال برای اخذ مجوز تاسیس یا تمدید مجوز اقدام کنند.

وی گفت: تمامی مسوولان مدارس باید با در دست داشتن مدارک لازم که در آیین‌نامه تدوینی عنوان شده است نسبت به تشکیل پرونده مراحل صدور مجوز تاسیس و یا تمدید مدرسه فوتبال خود اقدام کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما