شناسهٔ خبر: 66300399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیشترین میزان بارش باران با ۵۳ میلی‌متر در آمل به ثبت رسید

ساری - ایرنا - داده‌های آماری از ایستگاه‌های سینوپتیک و باران‌سنجی مازندران نشان می‌دهد که از بعدازظهر دیروز دوشنبه تا صبح امروز سه شنبه، بیشترین میزان بارندگی با ۵۳ میلی‌متر در رینه لاریجان آمل به ثبت رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، همچنین طبق این داده های آماری، پس از رینه لاریجان آمل، اسکو محله آمل با ۵۰، کندلوس نوشهر با ۴۲، شورآب سوادکوه با ۳۵، پل سفید با ۳۴ و ورکی ساری با ۳۰ میلی‌متر، به ترتیب شاهد بیشترین میزان بارندگی در طی این مدت بودند.

کمترین میزان بارندگی نیز از بعداظهر دوشنبه تا صبح امروز سه شنبه در گالش محله رامسر با یک، گلوگاه و گلعلی آباد تنکابن با ۲ و سنگ پشته رامسر، سرلیماک رامسر و بیشه بنه هزار جریب هر کدام با ۳ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

بیشترین میزان بارش باران با ۵۳ میلی‌متر در آمل به ثبت رسید

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی امروز مازندران ابری همراه با کاهش دما، وزش باد، رگبار باران و احتمال رعد و برق و در مناطق کوهستانی با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر ارتفاع با بارش برف و از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری و ابر و در روز چهارشنبه نیز در مناطق مرکزی و شرقی ابری با بارندگی، به تدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در مناطق غرب استان نیز صاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر پیش بینی شده است.

آسمان مازندران از روز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری و با افزایش دما همراه خواهد بود.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که دشت ناز با ثبت دمای ۲۶ و بلده با ۱۵.۷ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته بیش از ۶ درجه کاهش نشان می دهد.

وضعیت امروز دریای خزر نیز با مواج و طوفانی پیش بینی شده است و برای فعالیت های دریایی مناسب نخواهد بود.

نظر شما