شناسهٔ خبر: 66245068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد

معاون نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران از اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، بابک دارابی، امروز _شنبه، یکم اردیبهشت_ در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۳۳۶ طرح مسئولیت‌های اجتماعی نفت در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از ۶۲۰ میلیارد تومان در این استان آغاز شد که تاکنون ۲۳۸ طرح به بهره‌برداری رسیده‌است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل ۱۳۸ طرح عمران روستایی (طرح هادی)، ۷۸ طرح ورزشی، ۵۲ مورد آموزشی، ۲۵ طرح آب‌رسانی، ۱۵ طرح در حوزه راه، ۱۳ پروژه بهداشتی و ۱۵ پروژه در سایر بخش‌ها بوده است.

معاون نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران، گفت: سهم اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت سه هزار میلیارد تومان است که با برنامه‌ریزی به پروژه‌های مشخص شده تخصیص داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: اولویت تخصیص اعتبارات در حوزه، بهداشت، راه روستایی، ورزش و جوانان، طرح‌های آبرسانی و آموزش خواهد بود.

در ادامه این نشست جهانگیر شاهینی رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه این استان در دور دوم سفر ریاست جمهوری بیشترین میزان سهم اعتباراتی را داشته است، گفت: در دور دوم ۸۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.

وی افزود: از این میزان ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبارات برنامه و بودجه و مابقی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت است.

شاهینی با بیان اینکه تاکنون بخش زیادی از اعتبارات دور سفر دوم به پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است، تصریح کرد: پروژه‌های بخش راه، بهداشت و درمان، سلامت و آموزش در اولویت تخصیص اعتبارات است.

وی بر همکاری همه نهادها در عملیاتی شدن پروژه و جذب اعتبارات مشخص شده تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی تا سی‌ویکم تیرماه سال‌جاری نسبت به جذب اعتبارات مشخص شده اقدامات لازم را باید انجام دهند.

نظر شما